[AD U&C] bepaald veld leeg maken bij alle users

Pagina: 1
Acties:

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:55
Mensen,

Vroeger had ik een NT4.0 netwerk, en bij alle gebruikers stond in het veld logon script "logon.cmd".

maar nu ik over ben gegaan heb ik m'n scripting ge-intregeerd in group policy's, en wil ik dus dat veldje leeg hebben.

Maar hoe maak ik dat veldje leeg voor AL mijn gebruikers?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Verwijderd

naar mijn weten gaat dat niet. ja, handmatig...
wilde daar namelijk een tijdje geleden wat invoeren voor alle users, en dat lukte me niet.
nou moet ik zeggen dat ik niet heel erg intensief heb gezocht naar een oplossing, want zoveel werk was t bij mij niet. ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 16:32 ]

• Grolsch
Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 16:25:
naar mijn weten gaat dat niet. ja, handmatig...
wilde daar namelijk een tijdje geleden wat invoeren voor alle users, en dat lukte me niet.
nou moet ik zeggen dat ik niet heel erg intensief heb gezocht naar een oplossing, want zoveel werk was t bij mij niet. ;)
bij mij wel, dus is geen optie omdat met de hand te doen.

In NT kon je gewoon alle gebruikers blauw maken, op enter drukken en 1 x invullen, dit werkt helaas in AD U&C niet meer zo :(

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

Jo grolsch. Probeer ff een trailversie van dameware te downloaden. Hier kun je ALLE gebruikers selecteren en dan properties. krijg je properties van AL je gebruikers. Wij hebben hier dameware draaien en konden middels 1 aanpassing het bij alle gebruikers doen. trailversie mag je 30dagen ongeveer gebruiken. maar als het jou kan helpen zou tof zijnhttp://www.dameware.com

• Grolsch
mutsje schreef op 12 mei 2003 @ 12:02:
Jo grolsch. Probeer ff een trailversie van dameware te downloaden. Hier kun je ALLE gebruikers selecteren en dan properties. krijg je properties van AL je gebruikers. Wij hebben hier dameware draaien en konden middels 1 aanpassing het bij alle gebruikers doen. trailversie mag je 30dagen ongeveer gebruiken. maar als het jou kan helpen zou tof zijnhttp://www.dameware.com
tnx, ik ben hem aan het downloaden, even kijken of het is wat ik zoek!!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

Ik hoop het voor je. Wij hebben toen bulk het logon path lopen aanpassen voor alle users van 1 server naar een andere server. Echter dit was wel in een WindowsNT4 domain. Ik weet niet in hoeverre dameware omgaat met Windows2000. Hopelijk ook goed.

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Gelukkig kun je in Windows 2003 wel multi-account operations als deze uitvoeren :P

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Grolsch
mutsje schreef op 13 May 2003 @ 14:54:
Ik hoop het voor je. Wij hebben toen bulk het logon path lopen aanpassen voor alle users van 1 server naar een andere server. Echter dit was wel in een WindowsNT4 domain. Ik weet niet in hoeverre dameware omgaat met Windows2000. Hopelijk ook goed.
zo zeg, dat was ff schrikken, ik had idd bij multi user alle logon scripts verwijdert, wat bleek nu, hij gooie ook alle home directory's leeg!!! snel weer ff terug gezet.

vreemd programma :P

Pagina: 1