Ik weet dat jullie allemaal overal ontzettend veel verstand van heben, maar helaas zijn we niet allemaal zo slim. Ik ben zelf echt geen noob, maar ik ben nog steeds bezig met het leren van javascript... Maar van alleen boeken lezen leer je het niet. Dus ik stel een simpele vraag hier over een menu en hoe dat precies gedaan is en het duurt ongeveer 1 minuut voordat ik 4 of 5 reacties krijg waar ik absoluut niks aan heb van mensen die even willen aantonen dat dit wel weer een erg domme vraag is...
Ik dacht dat dit forum ervoor bedoelt was om elkaar te helpen, ook als de 1 eens wat minder weet dan de ander. Maar blijkbaar is dit een een forum geworden waar de mensen met wat minder kennis niet meer mee mogen praten. Dat vind ik echt jammer, want er zijn ook wel mensen op dit forum die wel de moeite nemen om de wat 'simpele' dingen uit te leggen aan de leken zodat die weer een stapje verder komen.
Ik dacht dat dit forum ervoor bedoelt was om elkaar te helpen, ook als de 1 eens wat minder weet dan de ander. Maar blijkbaar is dit een een forum geworden waar de mensen met wat minder kennis niet meer mee mogen praten. Dat vind ik echt jammer, want er zijn ook wel mensen op dit forum die wel de moeite nemen om de wat 'simpele' dingen uit te leggen aan de leken zodat die weer een stapje verder komen.