Toon posts:

A7V333-overslaand geluid.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele dagen slaat het geluid bij mp3 en wav over. De line in werkt perfect. Ik heb de geluidskaart al vervangen door een andere. Ook heb ik windows 2000 nieuw geinstalleerd. Dit echter zonder resultaat. Ook nu ik xp heb geinstalleerd heb ik het probleem. Als ik het systeem overklok lijkt het minder te worden.
De onboard soundcard werkt zonder problemen. Ik zit te denken aan een probleem met de pci bus?
Specs: A7V333, 512 mb pc2100, maxtor 80 gb, maxtor 20 gb, enermax 431 watt,
leadtek winfast 2000 xp, gf 3 ti200, 2 netwerkkaarten.

edit: Typo

Verwijderd

hoe speel je mp3 af? Direct sound of via die andere optie me niet te binnen wil schieten? Omgooien is misschien een optie, geen oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Beide geprobeerd. Geen succes helaas.
Winamp en media player gaan gewoon van 1 minuut naar 1 minuut 10.... dus een skip. De patches heb ik al geprobeerd.

Verwijderd

ander pci slot dan?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook geprobeerd. Zou het misschien een defect mobo kunnen zijn?

Verwijderd

zou in principe kunnen. Al geprobeerd om onboard sound uit te zetten in bios.....

Verwijderd

Topicstarter
Dat moet op dit bord met een jumper. Dat heb ik niet gedaan. Vantevoren heb ik ze samen gebruikt.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 15:42:
Dat moet op dit bord met een jumper. Dat heb ik niet gedaan. Vantevoren heb ik ze samen gebruikt.
Toch eens proberen, hoor wel van meerdere mensen die hier last van hebben met een geluidskaart icm. onboard sound.

Verwijderd

Je zou het kunnen proberen. Jumpertjes staat zo de andere kant op :)

Kiijk ook eens op http://www.amdforums.com en/of http://www.a7vtroubleshooting.com/forum/cgi-bin/yabb/YaBB.pl hier kun je enorm veel informatie vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 15:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Onboard geluid staat uit. Probleem is er nog...

Verwijderd

Misschien eens een bios-reset? Up-date van het bios wilt soms wel ook nog helpen.
Pagina: 1