Ik zit met een probleem. Ik heb een access Database gemaakt en ik heb zoveel forms 200) en reports (80) en queries (300) dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Nu had ik graag een overzicht van de volgende dingen:
Rapporten met hun bron en hun eventuele subrapporten.
Formulieren met hun bron en eventuele subformulieren.
Queries met onderliggende queries/tabellen.
Zodat ik beter kan uitdokteren welke queries/formulieren/rapporten eigenlijk niet meer gerbuikt worden. En een aantal specifieke overzichten kan maken van wat allemaal van elkaar afhankelijk is.
Is er software of een VBA script voor om dit te maken?
Ik ben er nu al een paar uur mee aan het kloten in VBA. Maar ik loop tegen wat problemen op.
De documentatie die je kunt laten genereren (extra->Analyseren->Documentatie) helpt een beetje maar schiet tekort bij subformulieren/subrapporten en queries.
Rapporten met hun bron en hun eventuele subrapporten.
Formulieren met hun bron en eventuele subformulieren.
Queries met onderliggende queries/tabellen.
Zodat ik beter kan uitdokteren welke queries/formulieren/rapporten eigenlijk niet meer gerbuikt worden. En een aantal specifieke overzichten kan maken van wat allemaal van elkaar afhankelijk is.
Is er software of een VBA script voor om dit te maken?
Ik ben er nu al een paar uur mee aan het kloten in VBA. Maar ik loop tegen wat problemen op.
De documentatie die je kunt laten genereren (extra->Analyseren->Documentatie) helpt een beetje maar schiet tekort bij subformulieren/subrapporten en queries.
I do not suffer from insanity... I enjoy every minute of it!