om 10 over twaalf vanmiddag waren ze er even. DPC stond 3e. Een stel linuxjappen had een MF gepland en kwam tot 1359k. Anand had echter 1397 of zo en stond 1.
wij stonden met 1303k weer vrolijk 3e
onze dag no.1 is Stoffel met bijna 84k
collin heeft bijna 15k en staat vandaag 13e
BDW, vlgs mij zijn ze gewoon bescikbaar bij d-net...
wij stonden met 1303k weer vrolijk 3e
onze dag no.1 is Stoffel met bijna 84k
collin heeft bijna 15k en staat vandaag 13e
BDW, vlgs mij zijn ze gewoon bescikbaar bij d-net...
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Ja maar ik bekijk het liefst alleen de originele van [DPC] (call me
)
En ik flush niet naar een proxy, want ik had er all ik weet niet hoeveel geinstalleerd toen die proxy's in waren en ik ga niet al die PC's af om de proxy's in te voeren. Ik doe ook niet mee met de MF6 maar ik vinnet wel vet kewl!
)En ik flush niet naar een proxy, want ik had er all ik weet niet hoeveel geinstalleerd toen die proxy's in waren en ik ga niet al die PC's af om de proxy's in te voeren. Ik doe ook niet mee met de MF6 maar ik vinnet wel vet kewl!
Verwijderd
ARGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!1
eindelijk een keer nr1... geen stats om de heledag te bewonderen
morgen weer een kans..
(ik had via e-mail geflushed en van de ongeveer 300k (waarvan 100k random of waarschijnlijk al eens ingestuurd met mf5 wordt dit slechts geteld.., 'k heb het direct maar weer verstuurd en nu maar eens kijken of het morgen beter is..)
eindelijk een keer nr1... geen stats om de heledag te bewonderen
morgen weer een kans..
(ik had via e-mail geflushed en van de ongeveer 300k (waarvan 100k random of waarschijnlijk al eens ingestuurd met mf5 wordt dit slechts geteld.., 'k heb het direct maar weer verstuurd en nu maar eens kijken of het morgen beter is..)