ik heb hier een nokia 6310i en heb onder namen de optie eigen nummers, weet iemand wat ik hier mee kan? ik kan er namelijk niks aan toevoegen
je eigen nummers opslaan 
hebben tegenwoordig alle gsm's... kan je misschien wel invullen via je visitekaartje
hebben tegenwoordig alle gsm's... kan je misschien wel invullen via je visitekaartje
[ Voor 6% gewijzigd door jpvk007 op 09-05-2003 14:48 ]
mag je mij vertellen waar ik dat in kan vullen
Je eigen mobiele telefoonnummer en je huisnummer bijvoorbeeld 
Da's voor de mensen die hun eigen nummer niet kunnen onthouden
En invullen gewoon door op 'bewerken' te drukken ofzo
Da's voor de mensen die hun eigen nummer niet kunnen onthouden
En invullen gewoon door op 'bewerken' te drukken ofzo
[ Voor 21% gewijzigd door Korakal op 09-05-2003 15:23 ]
Verwijderd
Als ik onder eigen nummers opties kies dan krijg ik de melding dat de lijst met eigen nummers leeg is en kan ik verder niets.
ik heb overigens een nokia 6610
Zelfde probleem hier met een 6310i. Gister nog geprobeerd met een 3410, maar alle opties ondertussen doorgelopen en nergens iets kunnen vinden hoe je iets in eigen nummer kunt zetten .
http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL
Verwijderd
Die kan je er in zetten via de PcSuite van Nokia wordt idd opgeslagen als je visitekaartje.
maar als ik dus geen datakabel heb kan ik er niks meeVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 15:46:
Die kan je er in zetten via de PcSuite van Nokia wordt idd opgeslagen als je visitekaartje.
Verwijderd
Nee dan kan je er idd, niets mee. Ik zal vanavond nog even proberen of me iets lukt, heb nu geen 6310i in de buurt.harryslinger schreef op 09 mei 2003 @ 15:52:
[...]
maar als ik dus geen datakabel heb kan ik er niks mee
Verwijderd
Rechtstreeks uit de handleiding van Nokia:
Eigennummers - De telefoonnummers die aan de Sim-kaart zijn toegekend, worden onder eigen nummers opgeslagen, als dit door de kaart wordt ondersteund. Als u de nummers wilt zien drukt u op namen en selecteerd u Eigen nummers. indien er nummers staan worden deze weergegeven.
En voor zover ik weet is er geen provider in nederland die dit ondersteund.
Eigennummers - De telefoonnummers die aan de Sim-kaart zijn toegekend, worden onder eigen nummers opgeslagen, als dit door de kaart wordt ondersteund. Als u de nummers wilt zien drukt u op namen en selecteerd u Eigen nummers. indien er nummers staan worden deze weergegeven.
Onder "Eigen Nummer" staat daarna "Mijn Nummer" en dan klik ik op "bekijken" en dan verschijnt mijn eigen nummer in beeld
Jazeker wel, op mijn simkaart van vodafone staan onder eigen nummers de standaard nummers van vodafone, zoals het nr van de voicemail, etcVerwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 20:01:
Rechtstreeks uit de handleiding van Nokia:
Verwijderd
En waarom doet mijn vodafone kaart dat niet dan???????? Voicemail en zo staan bij mij onder het menu Vodafone.Godjira schreef op 09 May 2003 @ 20:14:
[...]
Jazeker wel, op mijn simkaart van vodafone staan onder eigen nummers de standaard nummers van vodafone, zoals het nr van de voicemail, etc
En dat staat bij mij weer onder "Dienstnummers"Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 20:17:
[...]
En waarom doet mijn vodafone kaart dat niet dan???????? Voicemail en zo staan bij mij onder het menu Vodafone.
volgens mij kan de 8310 dit ook niet...ik ben het tenminste nooit tegengekomen
Elect a clown, expect a circus.
Tja, dat is een goede, dat weet ik ook niet. Ik heb nog een oude sim kaart. Daar staat het logo van libertel nog op, dus misschien ligt het daar wel aan. Zou maar zo kunnen. Ik weet het ook niet.Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:17:
[...]
En waarom doet mijn vodafone kaart dat niet dan???????? Voicemail en zo staan bij mij onder het menu Vodafone.
Nee dat is het ook niet... mijn SIMkaart is ongeveer een jaar oud (SIMswap laten doen ivm Vodafone naam
) en ik heb de optie 'eigen nummer' gewoon werkend. Maarrrr...
Ik denk eerder dat het aan het toestel ligt. Want in m'n S55 kom ik de optie nieteens tegen, en in m'n M35 werkt het prima.
Ik denk eerder dat het aan het toestel ligt. Want in m'n S55 kom ik de optie nieteens tegen, en in m'n M35 werkt het prima.
Pagina: 1