Toon posts:

Internet cafe achtig iets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet totaal niet of ik hier moet zijn of ergens anders dus als die fout staat sorry :x

Er werd mij gevraagd om wat pctjes enzo te leveren voor een internet cafe.
Maar nu moeten dr ook van die kassies tussen de toetsenbord en muis enzo waar je geld in kan flikkeren zodat je het ook kunt gebruiken. Ik heb alleen ff geen flauw idee waar ik die zut moet halen. Weet iemand van jullie raad ? Kheb hier en daar al wat gezocht (google, conrad etc) maar kon nie echt wat vinden. misschien omdat ik het juiste woord voor zon kastje nie weet ofzo :p

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit hoort in ieder geval niet in I&T :)
I&T -> OH

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Kijk es op http://www.sitekiosk.com
Staan ook een aantal muntwerpers / Coin Acceptor op

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 15:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
woei die kastjes zijn best duur daaro :o

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07 13:23

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Terminal server. Meisje achter de kassa kan dan remote clients in/uit schakelen. idee?

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:07
Op school hebben wij EasyPay waarbij er één computer midden in de OLC staat met zo'm muntengeval eraan. Je moet dan je computer nummer selecteren en dan geld erin gooien. Dit wordt bij ons op school alleen maar gebruikt voor te printen maar vroeger werd het ook gebruikt voor Internet en het is zelfs mogelijk om computergebruik ook te doen.

Verwijderd

Topicstarter
zoiets was de bedoeling wel ja.
via een knopje oid dan krijg je dat gezeur van aaah toenouuu nog 5 minutjes enzo..

Kan alleen weinig plekken vinden waar zon gleuf te koop is en die ik zie zijn allemaal pokke duur :o
Pagina: 1