Het is bij geen van alle computers in ons netwerk mogelijk om via Word te printen. Ik heb de drivers op de server al opnieuw geinstalleerd, de printer op alle pc's opnieuw aangemeld. Verder zou ik geen idee hebben aan welke instelling het kan liggen. Terwijl printen via Kladblok en Outlook 2002 zonder problemen gaat. Wat gaat er fout ?
Printer is een Canon LBP-800. Alle PC's lopen op Win2k, behalve de server, die loopt op XP Pro (2003 komt eraan
)
Verder kan ik me voorstellen dat ik veel (mogelijk curciale) informatie niet geef, maar ik zou dan ook niet weten wat ik allemaal moet posten; op verzoek zal ik de extra informatie posten
De server heeft een Firewall; Zonealarm, uitschakelen helpt niets. Client voor micorosft netwerken staat erop, evenals bestands en printerdeling.
Zoeken levert me alleen maar dingen op die er niet eens op lijken
Printer is een Canon LBP-800. Alle PC's lopen op Win2k, behalve de server, die loopt op XP Pro (2003 komt eraan
Verder kan ik me voorstellen dat ik veel (mogelijk curciale) informatie niet geef, maar ik zou dan ook niet weten wat ik allemaal moet posten; op verzoek zal ik de extra informatie posten
De server heeft een Firewall; Zonealarm, uitschakelen helpt niets. Client voor micorosft netwerken staat erop, evenals bestands en printerdeling.
Zoeken levert me alleen maar dingen op die er niet eens op lijken
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc