CPU Dood:(

Pagina: 1
Acties:

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 01:25
Na aardig wat te hebben zitten kutten deed mn comp (T800@1000 43C.) de laatste tijd een beetje vreemd. Had vorig weekend mn bios geupdated naar 1005 beta maar had alleen vastlopers. Vervolgens weer terug geflashed en gelukkig ging alles goed. Vervolgens wilde ik weer opstarten maar gaf ie geen teken van leven. Je hoorde de HD even zoemen maar dan vervolgens niets..helemaal niets :? Na enige keren (lees ong. 20x)kreeg ik ineens weer een opstart scherm en startte windows gewoon op. Een hele dag super stabiel gelopen, maar toen de volgende dag deed ie weer helemaal niets. Kwam niet eens in het bios:( Nou dan maar terug naar de winkel. Daar zagen ze het gele stickertje onder de core en die was een beetje bruin :? , maar dat was ie ook al toen ie nog standaard liep. Dat wilde ze dus niet geloven. Ze hadden ff snel een test gedaan en zeiden dat mn geheugen ook kapot was:(. Tja dan ga je wel lopen balen:) Maar ja de ene keer gaat ie goed en de andere keer kost het je knaken. Ze hebben het nog wel opgestuurd maar die CPU was warschijnlijk hopeloos maar dat geheugen krijg ik wel vergoed (hopelijk). Laat dit ff een waarschuwing zijn..ondanks alle eerdere..dat het echt fout kan gaan als je te veel wilt:). Ach ja nu heb ik een mooie sleutelhanger:) Ga zaterdag maar ff een Duron halen:) (zijn wat goedkoper) 700 of 800...Welke is beter te oc-en?

Handtekening

Verwijderd

Ik denk dat je beter een 800 Duron kan halen, scheelt maar paar tientjes en het kan volgens mij alleen mar voordelen opleveren omdat de core toch geschikter zal zijn voor hogere MHz'en...

Verwijderd

een 700 is verder over te clocken, maar als je een 800 ffies flink inburnt, dan willie ook wel :)
ik had btw een hoek van m'n duron600 af, en ik kreeg wel een nieuwe in de winkel :)