A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Verwijderd
Edit: Ooops had de ts al afgewezen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 16:05 ]
Exact expert nodig?
Verwijderd
yeroen1979 schreef op 09 May 2003 @ 14:14:
Ik heb ook al ff gegoogled en de volgende pakketten vallen reeds af:
Exact
Davilex
King
Lezen is ook een kunstVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 15:45:
Of eventueel exact. Dat is eens stuk duurder maar ook uitgebreider.
Davilex hoef ik verder denk ik niet uit te leggen, het is niet voor een huishoudboekje!
King is het pakket waar in het verleden mee gewerkt is. Door allerlei problemen is er een nare smaak achtergebleven!
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Als applicatiebeheerder bij een assurantietussenpersoon (4 vestigingen) werd datk, om diverse redenen, mijn advies zo'n 5 jaar terug.
Het was toen al gereed voor Windows 95 (waar wij mee draaiden).
Ik vond het steengoed opgezet.
Tenzij uiteraard de branche-organisatie iets voorschrijft, of uitwisseling met branchecollega's (/leveranciers afnemers e.d.) nodig is, en dat niet via multivers kan.
[ Voor 26% gewijzigd door Brothar op 09-05-2003 23:57 ]
eagle
Ook dat levert Exact wel trouwensom samen te werken met andere applicaties (bv een CRM programma)
(Maar als je natuurlijk al een CRM app hebt dat enkel bepaalde adapters aan kan, heb je daar weinig aan
Ik heb sinds de DOS versies niet meer met Exact gewerkt, maar toen heb ik het altijd heel goed zelf gered. Met een beetje hulp van de telefonische helpdesk, maar toch125 euro excl. btw als uurtarief voor een 'monteur' van Exact is echt de bedoeling niet.
Die € 150,- per uur zal ook wel meevallen als je een ander bedrijf inhuurt voor enig werk dat je toch zef niet red.
(En ervaring met andere pakketten voor MKB heb ik de eerste paar maanden nog niet dus verdere namen noemen heeft geen zin
Als er totaal vijf PC's zijn, is zelf (laten) bouwen trouwens misschien een optie.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)