"Is your mother proud of you ?"
Je kunt evt. als je dat niet zou willen instellen dat er vantevoren om bevestiging gevraagd moet worden (maar waarom zou je het niet willen...).
misschien een geintje van iemand, welk nummer is de afzener, 3 nummers, of gewoon een mobiel nummer
[ Voor 12% gewijzigd door aardbeix15 op 09-05-2003 14:12 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
"Is your mother proud of you ?"
SIM updates van providers komen niet van conventionele 06 nummers.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Gaat om een zogenaamd OTA berichtje (Over The Air programming). Hiermee worden de voorkeursnetwerken op afstand op je SIM geprogrammeerd (door KPN).
Je kunt het 06-nummer wat bij 'afzender' staat gewoon bellen vanaf je mobiel, als het goed is krijg je een bandje te horen met wat het berichtje precies inhoud.
[ Voor 6% gewijzigd door Blacksoul op 09-05-2003 15:34 ]
En zo is het maar net! Bel maar eens naar dat nummer, ze verwijzen je dan naar hun site en stellen dat je daar moet zoeken op OTA. Ik kreeg er laatst twee in één week, ik heb KPNBlacksoul schreef op 09 mei 2003 @ 15:34:
Dit bericht is geen flauwe grap. De afzender is zeer waarschijnlijk een nummer dat eindigt op 990 en bestaat NIET uit 10 cijfers.
Gaat om een zogenaamd OTA berichtje (Over The Air programming). Hiermee worden de voorkeursnetwerken op afstand op je SIM geprogrammeerd (door KPN).
Je kunt het 06-nummer wat bij 'afzender' staat gewoon bellen vanaf je mobiel, als het goed is krijg je een bandje te horen met wat het berichtje precies inhoud.
...
TIP: bel het nummer waar het vandaan komt,...dan krijg je van die computer te horen waar het voor is.
Zijn ook figuren die SMS sturen met bijvoorbeeld 'bel me' in de tekst. Gaat dan om dure betaalde nummers. Maar na wat zoekwerk is toch altijd wel te vinden om wat voor soort bericht het gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Blacksoul op 09-05-2003 15:45 ]
Verwijderd
Ik kreeg laatst ook zo'n berichtje:Blacksoul schreef op 09 mei 2003 @ 15:34:
Dit bericht is geen flauwe grap. De afzender is zeer waarschijnlijk een nummer dat eindigt op 990 en bestaat NIET uit 10 cijfers.
"Data inladen geslaagd-0045 9000"
afz. 31624000009
(provider: T-mobile)
Ik krijg idd wel een bandje te horen, maar met de boodschap dat het nummer niet in gebruik is.
ow wacht, er gaat een lampje branden

Verwijderd
Bijna goed... KPN Mobile en KPN Telecom gaan juist binnenkort (in fases) verder onder de naam KPN.Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 15:45:
KPN is wel van naam veranderd, Hi en KPN zijn sinds enkele weken allebei KPN Mobile
Verwijderd
Ook bijna goed, want voordat kpn mobile en telecom samengaan is mobile eerst mer Hi samen gegaan.Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 16:13:
[...]
Bijna goed... KPN Mobile en KPN Telecom gaan juist binnenkort (in fases) verder onder de naam KPN.
Verwijderd
Ik zeg tegen die kerel jo luister me phone is prolly gejat, kun je aan de hand van me imei er wat mee..
Zegt die loser ja nou ik heb nog nooit van een imei nummer gehoord
Terwijl ze sms-jes sturen dmv imei.. gestolen phones enzo
Verwijderd
Als je dan zo stoer roept 'fuck die gasten', ga dan ook niet bij hun lopen janken dat je telefoon is gejat. Dat met die SMSjes was volgens mij alleen in Amsterdam.Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 17:34:
Die gasten bij de politie ..weten niet zoveel als je denkt, fuck die gasten.
Ik zeg tegen die kerel jo luister me phone is prolly gejat, kun je aan de hand van me imei er wat mee..
Zegt die loser ja nou ik heb nog nooit van een imei nummer gehoord
Terwijl ze sms-jes sturen dmv imei.. gestolen phones enzo
Verwijderd
In rotterdam ook, als ik mijn oude mobiel aan zet zie ik ook 500 smsjes komen met deze telefoon is gestolen, lever deze direct in bij het politiebureau bij u in de buurt!Bigs schreef op 09 mei 2003 @ 18:33:
[...]
Als je dan zo stoer roept 'fuck die gasten', ga dan ook niet bij hun lopen janken dat je telefoon is gejat. Dat met die SMSjes was volgens mij alleen in Amsterdam.

Ook bijna goedVerwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 16:13:
[...]
Bijna goed... KPN Mobile en KPN Telecom gaan juist binnenkort (in fases) verder onder de naam KPN.
KPN Mobile gaat een naam fusie aan met KPN Vaste Net en gaat verder onder de naam KPN
Vage gasten daar bij KPN! Het is mijn GSM.. blijf van mijn instellingen af!
Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!
Verwijderd

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 18:52 ]
Heb nog steeds Libeltel op mijn Motorola V3688 staan.
En als je op belt dan zeggen ze gewoon bij Vodafone "dat kunnen we helaas niet aanpassen, als u het Vodafone logo in u scherm wil hebben koopt u maar een nieuwe izi nummer en dan gaat het wel
Verwijderd
Daar kan je zelf verandering in brengen door naar een City Point te gaan en een simwissel te doen, is zelfs reclame voor gemaakt door Vodafone om gratis je kaart om te wisselen naar een nieuwe simkaart met dus al standaard Vodafone NL in je scherm. Heb je binnen 2 minuten een nieuwe sim met je oude nummer en eventueel al je nummers die je op je sim had staan.fredgroes schreef op 09 mei 2003 @ 19:25:
Wees blij dat het bij jullie providers wel kan. "
Heb nog steeds Libeltel op mijn Motorola V3688 staan.
En als je op belt dan zeggen ze gewoon bij Vodafone "dat kunnen we helaas niet aanpassen, als u het Vodafone logo in u scherm wil hebben koopt u maar een nieuwe izi nummer en dan gaat het wel
Edit even gebeld met City point in Hoofddorp. Het is alleen nog mogelijk voor de mensen met een abbo en nog niet voor de izi mensen maar het komt in de toekomst wel voor de mensen met een izi kaart
[ Voor 40% gewijzigd door fredgroes op 10-05-2003 13:07 ]