Topic: DJ meubel bouwen voor "on the road" en/of thuis.
Reden van de topic:
De reden is dat er nu al een paar topics lopen over "How to become a DJ",
de laatste is [link]How to become a Dj... deel VI[/link]
Maar er is weinig te vinden over het zelf bouwen van een meubel/flightcase
en het lijkt mij leuk om te weten hoe de mensen hun DJ Gear hebben weggewerkt, bijv door een DJ stand, flightcase of een ander meubel te bouwen en met welke materialen ze dit evt hebben gedaan.
Zelf wil ik binnenkort ook een meubel gaan bouwen voor thuis en ben wel benieuwd hoe anderen dit hebben gedaan.
De Reacties:
Wanneer er dus een reactie geplaatst gaat worden hoop ik dat hier een van het volgende in zit:
* Foto's
* Gebruikte materialen
* Gebruik afwerkingsmateriaal
* Tips & ricks
* Evt schetsen of tekeningen
* Evt de tijdsduur van het bouwen
* Speciale of extra features op het meubel
Overbodige info:
Liever geen lijsten met je verzameling apparatuur in het kader van "kijk eens wat ik allemaal heb voor spullen" en "Welke mixer kan ik het beste kopen?" Daar zijn andere topics voor. Graag ook geen links naar kant en klare flightcases die je bij een of andere toko kan bestellen.
Als laatst:
De Nieuwsgierigheid is groot en de creativiteit van de doe-het-zelvers kan getoont worden
Reden van de topic:
De reden is dat er nu al een paar topics lopen over "How to become a DJ",
de laatste is [link]How to become a Dj... deel VI[/link]
Maar er is weinig te vinden over het zelf bouwen van een meubel/flightcase
en het lijkt mij leuk om te weten hoe de mensen hun DJ Gear hebben weggewerkt, bijv door een DJ stand, flightcase of een ander meubel te bouwen en met welke materialen ze dit evt hebben gedaan.
Zelf wil ik binnenkort ook een meubel gaan bouwen voor thuis en ben wel benieuwd hoe anderen dit hebben gedaan.
De Reacties:
Wanneer er dus een reactie geplaatst gaat worden hoop ik dat hier een van het volgende in zit:
* Foto's
* Gebruikte materialen
* Gebruik afwerkingsmateriaal
* Tips & ricks
* Evt schetsen of tekeningen
* Evt de tijdsduur van het bouwen
* Speciale of extra features op het meubel
Overbodige info:
Liever geen lijsten met je verzameling apparatuur in het kader van "kijk eens wat ik allemaal heb voor spullen" en "Welke mixer kan ik het beste kopen?" Daar zijn andere topics voor. Graag ook geen links naar kant en klare flightcases die je bij een of andere toko kan bestellen.
Als laatst:
De Nieuwsgierigheid is groot en de creativiteit van de doe-het-zelvers kan getoont worden