Toon posts:

drivers gezocht voor een usbpen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een Apacer HandySteno 1.1 128mb usb pen gekocht en nu zoek ik win98 drivers waarvoor ik niet hoef te rebooten.

Verwijderd

Ik ben bang dat je met win9x altijd moet reboten nadat je een driver hebt geinstalled..

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:01

Qwerty-273

Meukposter

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 13:46:
win98 drivers waarvoor ik niet hoef te rebooten.
Dat lijkt me heels sterk dat dat gaat werken met win98. Zover ik weet vereisen alle drivers voor 98 een restart van windows ;)

Trouwens waarom niet 1 reboot?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
niet helemaal correct denk ik... die drive is hot pluggable. Normaal moet je enkel rebooten de eerste keer dat je die drive insteekt en installeert. Vervolgens zou dit moeten herkent worden als een drive met verwijderbare opslag. Ik denk gewoon standaarddrivers voor usb-stick, dat dat moet werken.

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat hoeft niet, ik kende er een die het ook kon met zijn drivers...

Verwijderd

Topicstarter
het moet ook op mijn school kunnen en daar gebruiken ze illusion99, een proggie die alles bij een reboot reset.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 13:51:
het moet ook op mijn school kunnen en daar gebruiken ze illusion99, een proggie die alles bij een reboot reset.
Zoiets dacht ik al wel ja, dus als je reboot om de drivers in werking te stellen, is het allemaal weer weg :)

Ik zou zeggen, klop eens bij de helpdesk aan (od systeembeheer) en leg je probleem voor, USB pennen zijn common goods tegenwoordig, dus ondersteuning ervoor is geen overbodige luxe.

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 13:50:
Nee dat hoeft niet, ik kende er een die het ook kon met zijn drivers...
waarom leen je die niet dan

dot.blaat

• Rostvertol-Mil
Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 13:55:
[...]

Zoiets dacht ik al wel ja, dus als je reboot om de drivers in werking te stellen, is het allemaal weer weg :)

Ik zou zeggen, klop eens bij de helpdesk aan (od systeembeheer) en leg je probleem voor, USB pennen zijn common goods tegenwoordig, dus ondersteuning ervoor is geen overbodige luxe.
dies altijd errug sacherijnig

dot.blaat

• Rostvertol-Mil
dubbelpost :(

dot.blaat

Verwijderd

Topicstarter
zorry voor die dubbelpost.

Verwijderd

Topicstarter
En ze hebben het ook liever niet, dus het moet nog sneaky ook.

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem gehad met een diva mp3 speler (ook gewoon usb device for mass storage) en ik kan je vertellen dat het niet kan. kon het wel dan was dat trouwens wel wereldnieuws geweest.
Pagina: 1