welke rally game...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:49

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Nou titel zegt het eigenlijk al, ik zoek een leuk rallyspel. Ik heb de search gebruikt en zag daar eigenlijk alleen oudere topics tussenstaan waardoor ik er maar voor gekozen heb om toch een nieuwe topic te maken.

Ik overweeg een van de 3 onderstaande games, ik heb ze al opgezocht op gamerankins.com maar omdat er maar 3% verschil zit in de gemiddelde scores helpt dat niet echt.

- rallysport challenge (pc)
- collin mcRae 3 (pc of ps2)
-world rally championship 2 (ps2)

Mijn voorkeur is momenteel voor rsc, maar dat is eigenlijk omdat deze al als budget titel te krijgen is voor de pc. Het nadeel is dat deze me een stuk minder realistisch lijkt dan de 2 andere titels.

Graag hoor ik wat jullie de sterke en zwakke punten van deze 3 games vinden.
Uiteraard sta ik ook open voor andere titles en/of mods. Verder is het denk ik relevant om te melden dat ik op dit gebied al beschik over sega rally (saturn) en colin mc rae 2. En ook zitten er rally stukkies in gt concept :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collin mcrae3 is nog niet uit. op de pc dan he. Dus zou ik voor de deel 2 gaan. Dat spel is zo gaaf. Het rijdt fijn het oogt goed er zit een multiplayer optie in. wat moet je nog meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 13:24:
Collin mcrae3 is nog niet uit. op de pc dan he. Dus zou ik voor de deel 2 gaan. Dat spel is zo gaaf. Het rijdt fijn het oogt goed er zit een multiplayer optie in. wat moet je nog meer? :)
En bovendien kan je met de WRC2002 mod de auto's ook up to date brengen. Zelf ga ik CMR3.0 halen als ie uit komt in juni, gewoon omdat ik zoveel plezier had en heb met z'n voorganger (Ben momenteel zelfs bezig aan een Expert Championship :9)

[ Voor 77% gewijzigd door Fuelke op 09-05-2003 13:26 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rallisport challenge heb ik hier, ziet er erg goed uit, stuurt prima, maar is wel 100% arcade.
colin mcrae 3 heb ik nog niet, maar die is imo wel een stuk realistischer.

net wat je wilt

edit:
typo

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:49

Sagat

Is pappa x2!

Topicstarter
Bedankt voor de reacties zover. Ik heb cmr3 even gespeeld op de p2, maar vond hem daar een beetje zweverig sturen. Daarnaast heeft deze natuurlijk het nadeel dat je alleen een kampioenschap mag rijden met collin.
Maar ik denk dat ik toch noch maar even wacht tot de pc versie uit is. Ik moet zeggen dat dtm me op de pc ook positief verbaasde tov de ps2 versie. WRC2 zal vast nog wel is platinum worden anders is denk ik voor mij niet interresant genoeg.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Ik zou in je overweging ook Mobil 1 Rally Championship meenemen. Het is al een wat ouder spel, maar nog steeds erg goed.

edit:

Als je hem nog niet had. Vergeet anders m'n reactie.

[ Voor 24% gewijzigd door LAN op 09-05-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

rsc is echt super arcade en ik hou er niet van je hebt hem ook zo uitgespeeld echt supers saai dus, colling macrea kan ik je altijd wel aanraden want opzich was 2 ook wel goed, die ander ken ik nog niet maar misschien over een weekje wel ;)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Live for Speed, www.liveforspeed.net Is nog steeds een demo/beta maar opzet is super. Zit ook een baan half rally half asfalt in. Probeer maar eens is gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

LAN schreef op 09 May 2003 @ 14:04:
Ik zou in je overweging ook Mobil 1 Rally Championship meenemen. Het is al een wat ouder spel, maar nog steeds erg goed.

edit:

Dat is idd een topspel! Al redelijk oud maar wel zeer vet. Uitvallende lichten als je teveel bots enz echt heel 8).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ik heb Colin en RCS allebei op de XboX, niet op PC op PS2.

Qualitatief vind ik Colin beter, en single player ook een stukje leuker dan RCS. Maar......... RCS is wel onwijs gaaf om met meerdere te spelen, een optie wat ontbreekt in Colin. Daar is het wel mogelijk, maar dan zie je elkaar niet. In RCS kan je lekker op elkaar in beuken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

LAN schreef op 09 mei 2003 @ 14:04:

edit:

Ben ik het 100% mee eens.

Persoonlijk vind ik die game veel beter dan cmr2.
Stuurt lekkerder, (veel) langere levels en realistische schade.
Daarnaast is het snelheidsgevoel veel beter en hij rijdt over veel realistischere weggetjes ipv die halve snelwegen van cmr.

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:20
Ik heb RSC op de PC gecheckt, sja het is simpel arcade racen. Niet meer of minder. Verder heb ik WRCII op de PS2, vrij realistische titel. Goede graphics en controls, vrij uitgebreid ook (wk mode is erg lang vind ik), easy mode wandel je zo door maar wat erna komt moet je toch een goed potje kunnen sturen. Zou zeggen top titel, echter enige (en vrij grote) nadeel voor mij is dat als je een muurtje of beetje boom raakt je meteen stil staat, vind ik vrij irritant. Schade is ook niet zo uitgebreid als in CMR 3 maar dat vind ik niet zo'n probleem.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Colin mcrae (2) kan je dus op de pc zekers multiplayer doen.
rally sports challenge had ik niet echt het gevoel van snelheid mee, dus die heb ik er meteen afgeknikkerd + dat het geluid het k*t deed en dan is het voor mij al snel over

Negeren is vooruitzien

Pagina: 1