Ellowz, k heb vraagje
iemand hier die mij plz plz plz de commando's kan geven / mailen / of een URL weet waar k ze kan vinden voor de Mirc bots?
k wil namelijk bepaalde programma's downloaden maar weet de commando's niet
misschien kunde me helpen zou cool zijn k kijk nu even in search maar als iemand iets weet plz help me out
Ehhh, andere volgorde eerst aub 
Eerts zoeken, en dan pas posten
Scheelt een hoop ergernis aan beide kanten
Zie ook deze:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic
Eerts zoeken, en dan pas posten
Scheelt een hoop ergernis aan beide kanten
Zie ook deze:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic
[ Voor 26% gewijzigd door Atlas op 09-05-2003 12:33 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
mjah sorry hehe k was al aan het zoeken
ennuh misschien mag nie hier maar waarom nie? niemand heeft er last van dus boeit me niks... als iemand last heeft doe k er alles aan om t te verhelpen maar k snap nie da k eerst uur lang moe lezen en zoeken of deze topic hier wel mag hehe
Search vraag
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Zou je dat voortaan eerst willen doen, en daarna pas een topic openen. Lees de FAQ Forumgedrag eens door, een iets duidelijker verhaal is niet verbodenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 12:30:
k kijk nu even in search maar als iemand iets weet plz help me out
Dit is zeer zeker zelf uit te vinden. Meestal geven die botjes ook wel aan hoe je dingen van ze kunt downloaden 
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) maar eens heel goed door, want dat heb je duidelijk nog niet gedaan...
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) maar eens heel goed door, want dat heb je duidelijk nog niet gedaan...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()