Toon posts:

Outlook Express 6 Email Synchronisatie vie Netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He piepels,

Ik het mogelijk om email met Outlook Express 6 te synchroniseren op meerdere pc's op een netwerk.

--------------------------------------------------------------------------------
Situatie Schets
--------------------------------------------------------------------------------
Ik zit thuis achter mijn pc met outloot express 6 en haal mijn email binnen.
Een half uur later zit ik op de bank met mijn laptop en haal ik weer mijn email binnen. Nu staan er dus verschillende berichten op verschillende pc's. Ik wil op bijde pc's alle binnengehaalde berichten kunnen lezen.
-------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb nog geen concreet antwoord kunnen vinden op het forum.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Lata!

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 12:09 ]

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 23:52

shlammod

dus.... enzo....

euhm.. Als je op t netwerk IMAP gebruikt dan kan t toch??

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 11:43:
He piepels,

Ik het mogelijk om email met Outlook Express 6 te synchroniseren op meerdere pc's op een netwerk.
..8<..
'T antwoord kan ja, maar ook nee zijn.. :/

Een vraag zoals jij die nu stelt kan op meerdere manieren opgevat worden.

Aangezien ik daarnet m'n glazen bol ter reparatie heb weggebracht, kan ik helaas niet achterhalen wat jij nu precies in je hoofd hebt...

Dus... Pas als jij met een wat uitgebreidere situatieschets komt, én met een wat duidelijkere omschrijving van wat jij nu precies wil, is 't misschien mogelijk dat je een antwoord krijgt waar je wel wat aan hebt...

Verwijderd

via wat synchro??? exchange???

Verwijderd

Kijk eens hier (is wel voor Outlook, dus je zult Outlook moeten gebruiken)

QSynchronization
Osasync Pro

Indien je Windows 2000/XP Professional gebruikt, kun je ook eens iets proberen met offline bestanden. Je kan dan de inhoud van de mappen op de laptop en op je desktop-pc zien.

Een vierde mogelijkheid is het aanhouden van één PST-bestand van Outlook op je laptop. Deze kan je dan overal mee naar toe nemen en mail mee ophalen. Thuis zet je je laptop aan en je sluit 'm aan op het netwerk. Vervolgens stel je Outlook op je desktop-pc zo in dat ie alleen de PST gebruikt van de laptop. Dan kan je daar weer mailtjes ophalen en worden ze meteen op je laptop weggeschreven.