Ik heb heel wat topics over home cinema's gelezen en ik weet dat ik alles moet gaan luisteren om een goede indruk te krijgen.
Ik moet toegeven dat ik niet een audiofiel ben en een redelijke Noob
op dit gebied maar ik wil wel lekker geluid stukje muziek horen en af en toe een dvd-tje.
Nu heb gelezen dat voor goede muziekgeluid de 5.1 setjes niet echt geweldig zijn, maar van de ander kant, mijn huiskamer is ook weer niet zo groot om grote zuilen neer te zetten. Nu zat ik te denken aan combinate, om 1 set (boekenplank model evt op standaard) voor de stereo en de rest met kleinere boxjes plus center (sub heb ik evt. al).
Heeft iemand een suggestie, of zou helemaal niet goed mogelijk zijn, al dan niet uit dezelde serie, of moet ik toch gaan voor een wat duurdere 5.1 set.
Het budget wil ik ong 1100-1200 euro aanhouden,als dat mogelijk is
, compleet.
Ik moet toegeven dat ik niet een audiofiel ben en een redelijke Noob
Nu heb gelezen dat voor goede muziekgeluid de 5.1 setjes niet echt geweldig zijn, maar van de ander kant, mijn huiskamer is ook weer niet zo groot om grote zuilen neer te zetten. Nu zat ik te denken aan combinate, om 1 set (boekenplank model evt op standaard) voor de stereo en de rest met kleinere boxjes plus center (sub heb ik evt. al).
Heeft iemand een suggestie, of zou helemaal niet goed mogelijk zijn, al dan niet uit dezelde serie, of moet ik toch gaan voor een wat duurdere 5.1 set.
Het budget wil ik ong 1100-1200 euro aanhouden,als dat mogelijk is