Toon posts:

internet refresh tool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of je IExplorer kan instellen dat hij een specifieke webpagina refreshed om de minuut, of zijn hier programma's voor.

Heb gezocht op google etc. op verschillende termen, maar krijg meestal over video refreshrates.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:35
Er bestaat hier een scriptje voor wat ik helaas niet bij de hand heb,
ik zal vanavond thuis het topic checken en kijken of er al iemand is die het heeft gepost, anders zal ik het even voor je posten.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

In Opera kan je dit instellen.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 10:36:
In Opera kan je dit instellen.
Maar het gaat hier om IE.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 10:21:
Weet iemand of je IExplorer kan instellen dat hij een specifieke webpagina refreshed om de minuut, of zijn hier programma's voor.

Heb gezocht op google etc. op verschillende termen, maar krijg meestal over video refreshrates.
Maak zelf even een index.html file zoals hieronder en vul je link in in de plaats van www.google.com, en verander de refreshtijd 12 seconden in wat je wil.

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<HTML> 
<HEAD> 
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="12">  
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Refresher</TITLE>
</HEAD>
<FRAMESET cols="100%">
  <FRAME src="http://www.google.com">
</FRAMESET>
</HTML>

Verwijderd

hij bedoelt of je een willekeurige pagina kan laten refreshen....toch? en dus niet een eigen gemaakte

Verwijderd

Die file moet je ook maar 1 keer aanmaken, alleen URL veranderen. Een creatieve geest maakt er een inputveld en GO knop bij en het is even makkelijk als je URL in de addressbar in te tikken.

Verwijderd

Met MyIE kan dit. Is een soort schil om IE heen. Krijg je o.a. tabbed browsing, popup filter en content filter er ook nog bij.

• SigmundFreud
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Avant Browser (freeware) kan dit ook, met variabele refresh-intervallen. Sowieso een aanrader vanwege tabs en popup-stopper en sinds gisteren ook een flash-stopper.

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Verwijderd

Topicstarter
MyIE zegt me niet zoveel, waar is dat te verkrijgen?

Het gaat om de verversing van een internet pagina, waarvan de link altijd gelijk blijft. Als ik op de site naar een andere sectie ga, dan blijft de inet naam hetzelfde. Zodra je hem dan ververst gaat hij automatisch weer naar het begin van de site (met dus dezelfde naam) waarna ik weer moet inloggen en daarna m'n data kan op zoeken.

Als ik de site die ik nodig heb in een nieuw window open, dan kan ik die site wel refreshen, maar aangezien die naam elke keer veranderd heb ik geen zin om telkens weer te copy/pasten in een html - file zoals kroepoek_x bedoelt. (nog bedankt voor de tip!!)

Verwijderd

Topicstarter
Heb net MyIE gevonden, geinstalleerd en 't is eigenlijk precies wat ik bedoel. ThnX voor de replies!! Thread kan dicht
Pagina: 1