Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
geweldig"Very Usefull", you might think! "Just the sort of thing you have been looking for", I hear you say! Thanks, I do my best to support my kindred spirits
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Maar assembly wordt bijna alleen nog maar gebruikt om efficiente code te produceren (kraken van encryptie
[knip]
Een dergelijke tool schrijven, dat spreekt wel van een niet-weten-wat-ik-met-mijn-vrijetijd-moet...
.oisyn: die site kan m'n DNS niet vinden, vandaar.
[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 13:53 ]
Even een quote:
Speed?
Converting a language like 80386 assember to another low-level instruction set is, as you can imagine, not a healthy thing for code performance. In other words, the performance suck big time.
What did you expect? This is what we have been trying to tell you guys for years and years and years. Do the real thing - or you'll just have to buy a faster computer.
[ Voor 54% gewijzigd door .oisyn op 09-05-2003 11:06 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Op zich heb je gelijk, alleen het komt over alsof je ipv C#, nu ia32 asm gaat gebruiken, net zoals je ipv C++ dus ia32 asm gaat gebruiken. Absurd natuurlijk, vandaar de humormbravenboer schreef op 09 May 2003 @ 12:14:
Ik snap de opwinding eigenlijk niet ... Er bestaan al een tijdje diverse varianten van IL assembly (net als voor Java Bytecode). Deze variant tracht slechts zoveel mogelijk op IA32 te lijken voor zover ik dat kan beoordelen. Zie ik iets over het hoofd?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Een ia32 => C(++) converters zou wel verrekte handig zijn om disassembly te decompileren, als dat een beetje kon.EfBe schreef op 09 May 2003 @ 12:53:
Op zich heb je gelijk, alleen het komt over alsof je ipv C#, nu ia32 asm gaat gebruiken, net zoals je ipv C++ dus ia32 asm gaat gebruiken. Absurd natuurlijk, vandaar de humor
ah vandaarVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 10:52:
edit:
.oisyn: die site kan m'n DNS niet vinden, vandaar.Had toch best serieus kunnen zijn, als je alleen op dit topic af kan gaan
het ip-adres is 212.54.64.174, maar de server schijnt gebruik te maken van virtual hosts (de pagina bereiken op dat ip adres lukt niet), dus je zult even een entry aan moeten maken in je hosts bestand oid