Toon posts:

DVD op CD ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een collega vertelde me gisteren dat hij een DVD op CD had gebrand..! :?
Hij kon de naam van het programma waarmee hij het deed niet helemaal geod noemen, maar het was iets als : Clone DVD, of DVD Clone..

Ik geloof niets van dit verhaal, want hoe kun je enkele gigs op een schijfje zetten van nog geen gig!?
Maar, zoja, als dit wel kan, hoe heet het programma dan?!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

m0nk

16-09-2003 15.15

4,7 Gb (ga uit van DVD+/-R) op een 700 Mb recordable lol! dikke overburn heeft ie dan :P
of je moet met dvd2one de dvd zo rippen dat ie 700 mb is :P
Hij lult gewoon uit ze nek, of hij heeft er gewoon een divx/vcd van gemaakt..

[ Voor 45% gewijzigd door m0nk op 09-05-2003 09:28 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Hij bedoelt waarschijnlijk een DVD-rip (DivX) oid.

Who is John Galt?

Verwijderd

Het kan ook zijn dat hij een VCD of SVCD CD gemaakt heeft en dus de CD kan afspelen in een DVD speler.

Dit kan met name met het programma DVD2SVCD.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien bedoelt hij DVD2SVCD :?
Iig. DVD -> SVCD (CD)
DVD -> DivX/XViD/Iets anders (CD)
Heel misschien een mini-dvd, maar dat betwijfel ik. 't zal wel gewoon DVD2SVCD zijn, of hij lult uit z'n nek natuurlijk :)

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:48

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Super DVD Ripper (1.68), daar werk ik wel mee. Werkt super en eenvoudig. DVD wordt omgezet naar VCD of SVCD. Die werken dan ook gewoon met media player en ook weer in een DVD standalone player. Alleen geen menu's meer en de subtitle moet je van tevoren kiezen.
Je hebt ook DVD shrink (1.3), freeware !!!! (zoeken met google). Maar naar mijn weten werkt dat alleen voor dvd naar dvd (+ of -R). Ook dit werkt super en dan kun je nog wel de subtitles kiezen. Menu structuur is me nog niet gelukt, heb mijn DVD brander pas 3 dagen ;)

Atari 4 ff'r 😊

Verwijderd

waarschijnlijk heeft ie een programma, of soortgelijk programma gebruikt als: "DVD Copy Plus" hiermee kan je een dvd backup maken op meerdere cd-recordables.

link: http://www.dvdxcopy.com/products_dcp.htm

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-03 00:39
Er zou hoe dan ook gerommeld worden met de kwalitiet, of dit nu zichtbaar, is of meetbaar, het lijkt me in dit geval niet echt moeiijk :)

Zal wel divx zijn, en anders (s)vcd, of iig in die trend....

dvd9 (dual layer)naar dvd5(single layer) wil tot 2h,15m toch echt heel netjes, en zelfs zo netjes, dat ik het verschil niet zie (dvd2one)
Uiteraard kiest men alleen de film, de taal, en de gewenste ondertittel, maar goed dan nog...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1