[driver] Wireless Optical Desktop for Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-08 21:57
Wie kan mij helpen aan een image van de driver cd die meegeleverd word bij de "Wireless Optical Desktop for Bluetooth" van Microsoft?
Het mag ook gemailed worden, of via ieder ander mogelijke manier naar mij toe gestuurd worden.(ftp/http/messenger file send/etc)

Het is namelijk zo dat alleen de drivers voor deze set NIET te downloaden zijn van de Microsoft site, verder op het internet kan ik ze ook niet vinden.
Ik heb al geprobeerd te zoeken hier op het forum, maar volgens mij hebben er weinig mensen onder ons zo'n setje.

Wie-o-wie wilt mij helpen?

Bij voorbaat dank. _/-\o_

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen, het is toch een stukje extern software dat je nodig hebt.

Welke van de sites genoemd in de SA-FAQ (Help ik zoek drivers voor %hardware%) heb je al geprobeerd? Op www.driverguide.com (user/pass = drivers/all). En deze site van Microsoft stond ook niets op? Microsoft Keyboard | Download :).

Ohja, misschien is het wel handig als je je OS noemt.

[ Voor 6% gewijzigd door Compubiter op 09-05-2003 10:40 ]

• toxict
Mijn excuses:

Het betreft Windows XP Professional en om je "Wireless Optical Desktop for Bluetooth" te kunnen gebruiken moet je eerst "Service Pack 1" en de "Windows XP update for Bluetooth" geinstalleerd hebben, wat ik dus al heb.
BTW, dit setje werkt alleen maar op Windows XP.

Ik heb de sites uit "Help ik zoek drivers voor %hardware%" geprobeerd en tot nu toe niks gevonden, het kan natuurlijk zijn dat ik iets over het hoofd gezien heb.

Daarom de vraag van mijn kant uit of iemand zo vriendelijk wilt zijn om een kopietje te trekken van de meegeleverde driver cd, want op "Microsoft Keyboard | Download" kun je 'm juist NIET downloaden en verwijzen ze je terug naar de meegeleverde cd, die ik dus niet niet meer heb.
Of een Image maken en die ergens sharen?
Of de drivers compressed ergens op webspace neer te zetten.

Vandaar...

Wie-o-wie kan mij helpen?

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Sa1

Ik heb em wel, k kan der zondag avond op z'n vroegst pas een image van trekken, contact me even via msn / icq.. staan in m'n details, en tis idd super vervelend dat je die niet kan downloaden enzo

• toxict
Sa1 schreef op 09 May 2003 @ 14:16:
Ik heb em wel, k kan der zondag avond op z'n vroegst pas een image van trekken, contact me even via msn / icq.. staan in m'n details, en tis idd super vervelend dat je die niet kan downloaden enzo
Ik heb je toegevoegd aan mijn messenger.
In ieder geval alvast hartstikke bedankt voor het feit dat je er een image van wilt trekken voor mij.
We bespreken wel ff via messenger wat het beste manier is om die bij mij te krijgen.

_/-\o_

• Sa1

Sa1

alles verzonden.. en ontvangen.. wat is de wereld toch makkelijk :)

Verwijderd

Was alles maar zo makkelijk, mijn cd zit een dikke kras op en werkt derhalve dus ook niet meer.
Weet iemand waar ik een driver/image whatver kan krijgen voor de Wireless Intellimouse Explorer for Bluetooth Mouse (bek vol...).
Ik wordt helemaal gek want ik kan dus helemaal niks op het moment :(

plz plz plz helpie !

mijn msn = ukkie88@hotmail.com

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 20:20:
Was alles maar zo makkelijk, mijn cd zit een dikke kras op en werkt derhalve dus ook niet meer.
Weet iemand waar ik een driver/image whatver kan krijgen voor de Wireless Intellimouse Explorer for Bluetooth Mouse (bek vol...).

plz plz plz helpie !

mischien domme opmerking van me, maar mischien kan je naar de dichtstbijzijnde computerboer gaan :? die verkoopt die dingen toch ook? lijkt me handig dat je dar om een kopie vraagt

A wise man's life is based around fuck you

• toxict
Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 20:20:

plz plz plz helpie !

Ik heb die drivers wel voor je.
Hopelijk heb je een provider die een beetje grote inbox aan je gegeven heeft?

Let me know...

Verwijderd

Ligt eraan hoe groot hij is :)

Hartstikke bedankt voor de moeite in elk geval!
...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 19:50 ]

Verwijderd

toxict schreef op 11 oktober 2003 @ 04:20:
[...]

Ik heb die drivers wel voor je.
Hopelijk heb je een provider die een beetje grote inbox aan je gegeven heeft?

Let me know...
Nou naar mij mag je het mailen als je wil want mijn cd ligt in 2 stukken hoe groot is die cd trouwens of ik download hem via ftp ik ben al 2 dagen aan het zoeken en het wil niet lukken :(

Verwijderd

Ik heb eigenlijk ook hetzelfde probleem.
Ben helaas mijn software cd tijdens een verhuizing kwijt geraakt. En nadat ik mijn pc opnieuw geinstalleerd heb kan ik die software dus niet meer vinden.

En om nou 185 euro zo weg te gooien vind ik ook zonde.

Dus wil er iemand zo vriendelijk zijn om een image te maken van de cd en eventueel te uploaden naar me?

mail me maar even.

martijn@oudvorst.com

groeten.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-08 18:00

IvoB

Prutst er rustig op los

Heb ze ff online gezet: http://145.99.201.8/MSBT.rar

Verwijderd

Ik heb hem gedownd. zal strax even proberen.

Bedankt.

Verwijderd

Ik heb dus hetzelfde probleem met Wireless Intellimouse Explorer for Bluetooth. Ik heb er een cd bij, maar die is kaduuk. Ik ben op zoek naar de Nederlandse drivers maar die link hierboven werkt niet meer, Microsoft site levert alleen engelse drivers evenals driverguide.com. Iemand wellicht de nlse drivers?

• DDX
  • Nu online

DDX

wat is nou de lol van microsoft (en logitec, want die flikt het zelfde (iig met de dinovo) om dit niet gewoon op hun website te zetten ?!

alsof mensen het illegaal gaan downloaden en dan gebruiken zonder de juiste hw :?

https://www.strava.com/athletes/2323035

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 19:48:
Ik ben op zoek naar de Nederlandse drivers maar die link hierboven werkt niet meer
Sorry, me server was plat gegaan... Ze staan er nu wel weer.

Verwijderd

IvoB schreef op 07 januari 2004 @ 00:24:
[...]

Sorry, me server was plat gegaan... Ze staan er nu wel weer.
_/-\o_

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
ik heb nu dus precies hetzelfde probleem... driver cd is zoek. Heb het eerder genoemde bestand gedownload, maar daar zit alleen intellipoint in. Mijn muis doet het nu dus, maar het toetsenbord niet.

Heeft er iemand nog intellitype 4.9? Versie 5 op de MS site ondersteund dit bluetooth toetsenbord niet. Waarom doet microsoft zo sullig door die drivers niet op hun site te zetten zeg....

• Sa1

Sa1

Omdat er al een aantal mensen via MSN contact met mij gezocht hebben (wat ik overigens niet bezwaarlijk vind), leek het mij makkelijk om even de intelli type, intelli point en BT stack gewoon op m'n webspace te zetten.

http://zeepje.tweakdsl.nl....Keyboard.Mouse.Stack.zip
Hij is 15,7 MB (de cd is groter, maar daar staat ook SP1a voor WinXP op).

here u go..

mocht hij eventueel down zijn, neem dan contact met mij op via mail of msn. Have fun.

Het is overigens ook al goed mogelijk om de MS desktop op Win2k3 te draaien. 't Is maar een idee :D

[ Voor 20% gewijzigd door Sa1 op 29-03-2004 21:28 ]

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Trouwens, voor diegenen die ook andere hardware werkend willen hebben met de Microsoft dongle, kunnen terecht met de Bluesoleil software: http://ivtcorporation.com...esuit/indexsubproduct.htm
Het werkt prima met andere hardware, alleen zit er een limiet op van 5 MB aan transfer. Kwestie van tijd tot daar een oplossing voor is...

De widcomm 1.4.6 versie schijnt ook te werken met de M$ dongle. Alleen heb ik deze nergens aangetroffen.

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:19
Sa1 schreef op 29 maart 2004 @ 21:25:
Omdat er al een aantal mensen via MSN contact met mij gezocht hebben (wat ik overigens niet bezwaarlijk vind), leek het mij makkelijk om even de intelli type, intelli point en BT stack gewoon op m'n webspace te zetten.

http://zeepje.tweakdsl.nl....Keyboard.Mouse.Stack.zip
Hij is 15,7 MB (de cd is groter, maar daar staat ook SP1a voor WinXP op).

here u go..

mocht hij eventueel down zijn, neem dan contact met mij op via mail of msn. Have fun.

Het is overigens ook al goed mogelijk om de MS desktop op Win2k3 te draaien. 't Is maar een idee :D
De hele set heb ik onder Windows 2000 nog niet werkend kunnen krijgen... en aangezien we het zeer dringend nodig hadden op het bedrijf, hebben we zo een andere set gekocht, zonder bluetooth... Maar heeft er iemand nog tips voor als je dus 2000 Server draait? Kan je daarmee de boel wel werkend krijgen als je dus die software installeert? Want dan ga ik het morgen proberen!

• Sa1

Sa1

twinkey schreef op 29 maart 2004 @ 22:57:
[...]

De hele set heb ik onder Windows 2000 nog niet werkend kunnen krijgen... en aangezien we het zeer dringend nodig hadden op het bedrijf, hebben we zo een andere set gekocht, zonder bluetooth... Maar heeft er iemand nog tips voor als je dus 2000 Server draait? Kan je daarmee de boel wel werkend krijgen als je dus die software installeert? Want dan ga ik het morgen proberen!
K ben het nog niet tegen gekomen. Misschien in combinatie met een andere bluetooth dongel, maar niet met de MS dongel denk..

k weet er alleen van dat het met win2k3 server draaid als je veel zaken gaat aanpassen in de ini files van intelli type en point.. iig een hoop gek*t
Pagina: 1