Grutte Pier fansels
tja... het enige voordeel is dat het wireless is. Als je geen laptop zou hebben dan zou ik hebben gekozen voor een 'vaste' lijn wat sneller is (kan zijnSnelheid
De snelheid van de verbinding wordt aangegeven als bijvoorbeeld 128/32Kbit/s Dit betekent dat u gegevens ontvangt met een snelheid van 128Kbit/s (~16Kbyte/s) en dat u gegevens verstuurt met een snelheid van 32Kbit/s (~4Kbyte/s).
Dit is ongeveer 3 keer zo snel als met een 56K modem en 2 keer zo snel als met een ISDN verbinding.
edit:
[quote]
Wij houden een Fair user polici van 2 Gigabyte aan. Indien u de dataliemiet overschrijd zullen wij hiervoor € 0,05 per MB in rekening brengen en bij herhaling u op een andere abbonnementsform wijzen.
[/quote]
Anyway
Duidelijk niet echt iets voor een fanatieke internetter. Althans, je bent volgens mij zo door die 2GB heen...
[quote]
Wij houden een Fair user polici van 2 Gigabyte aan. Indien u de dataliemiet overschrijd zullen wij hiervoor € 0,05 per MB in rekening brengen en bij herhaling u op een andere abbonnementsform wijzen.
[/quote]
Anyway
Duidelijk niet echt iets voor een fanatieke internetter. Althans, je bent volgens mij zo door die 2GB heen...
[ Voor 31% gewijzigd door Haso2000 op 09-05-2003 08:42 ]
Verwijderd
Satelliet verbinding is al geen ideale internet verbinding, verre van dat. Wifi werkt ook niet goed over grotere afstanden en zorgt voor veel problemen. Een combinatie van dit alles lijkt me niet echt geschikt dus ik verwacht niet dat dit wat zal worden.
Satelliet als backbone, nuff said lijkt me.
Daarnaast staat hun pagina niet alleen vol schrijffouten maar ook vol technische fouten. Als ze zelf al zulke fouten maken ben ik bang dat het product zelf niet echt wat zal zijn.
Daarnaast staat hun pagina niet alleen vol schrijffouten maar ook vol technische fouten. Als ze zelf al zulke fouten maken ben ik bang dat het product zelf niet echt wat zal zijn.
I'm not as think as you stoned I am
Weer zo'n hobby-amateur projectje waar toch niets uitkomt. Al die wireless onzin is leuk en aardig maar één ding wordt wel erg vaak vergeten: de vaste verbinding naar het internet. Een mastje opzetten met wat antennes kan iedereen wel...
Neej, en let eens op die spelfouten!Haso2000 schreef op 09 May 2003 @ 08:34:
[...]
tja... het enige voordeel is dat het wireless is. Als je geen laptop zou hebben dan zou ik hebben gekozen voor een 'vaste' lijn wat sneller is (kan zijn)
edit:
[quote]
[/quote]
![]()
Anyway
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Pagina: 1