Toon posts:

v200 inruilen voor 7250

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb nu dus 2 dagen een samsung sgh v200. Het niet kunnen toevoegen van t9 woorden en het niet ondersteunen van v-live heeft de doorslag gegeven bij mij om de v200 in te ruilen voor een nieuwe nokia 7250. Hoeveel zou ik voor de 7250 bij moeten betalen? bij 2call kost de 7250 €495 en de v200 €517. Hijs 2 dagen oud dus ik zou de 7250 eigenlijk voor noppes moeten krijgen?
(ik ga overigens bij de lokale telefoonboer, die doet dat al jaren)

en zeg nu aub niet; stom, waarom heb je dan de v200 genomen. Nou, toen ik em vast had, en ik maakte het klepje open, d8 ik 'you had me at hello'. Wat een prachtig beeldscherm.

[ Voor 17% gewijzigd door intoxicated op 09-05-2003 02:19 . Reden: posts samengevoegd, kicken na 2 minuten is niet nodig ]

Verwijderd

De Nokia 7250 zal vodafone live net zo weinig ondersteunen als je Samsung V200. Ze kunnen beide foto's maken en het versturen via Vodafone MMS. Andere diensten van V-live ondersteunen ze beide niet. Daarvoor zou je een van de drie Vodafone Live toestellen moeten aanschaffen. Qua prijs doet de Samsung zeker niet onder die van de Nokia (maar Nokia toestellen zijn nu eenmaal populairder).

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet zozeer om het vlive, de v200 mist gewoon een aantal functies, en de 7250 heeft gewoon een uitgebreider functiepakket, + de degelijkheid van een nokia spreekt mij wel aan. Snap niet dat ik hier eerder aan gedacht heb.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 20:30

mindcre8r

Tradepedia

bij de belcompany mag je je toestel na 1 week nog ruilen als ie niet bevalt...moet geen probleem zijn bij die lokale telefoon boer van jou.

Bears and Bulls

Verwijderd

waarom zou je die v200 inruilen ?? de nokia heeft maar 4000 kleuren tegenover 65500 van samsung dusse....
en de foto's die je maakt zijn van hele goede kwaliteit ipv die van nokia.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik heb zo'n vermoeden dat de topicstarter hier niet meer op kan reageren :)

Verder is dit draadje kwalitatief nou niet echt iets wat we graag na een paar weken weer langs zien komen :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.