Na installatie van nieuwe printerdrivers voor een 840c wil de scanner niks meer. Het gaat om een 3500c onder windows XP home edition. Het heeft altijd perfect gewerkt !! . Het lijkt erop dat de driver niet goed is want zelfs zonder de HP scan software begint windows al te mekkeren dat hij de eigenschapppen van de scannner niet kan openen enzo. In apparaatbeheer staat de scanner er wel en is ook ok volgens windows. Druk je een knopje op de scanner in reageerd de pc ook, maar kan niet het juiste programma vinden. Het installeren van de software van HP heeft geen zin want die ziet alleen maar dat de scanner parallel moet worden aangesloten, dit terwijl de 3500c alleen usb heeft en de lpt poort in het bios uit staat.
Ik heb alles ondertussen geprobeerd en 300x opnieuw geinstalleerd, alle tips van HP nagelopen, het register omgespit, de juiste procedures van installatie gevolgd maar mooi niks.
Waar gaat het fout en waar zit die link die zorgt dat ook de XP software de scanner niet wil zien. Zit er ergens een koppeling tussen de driver en het twain gebeuren en hoe is dat te installeren en desnoods waarom HP blijft zeiken over een paralelle verbinding, niks doet met files niet usb heten en niet gewoon wil werken.
Ik dacht dat usb gebruikersvriendlijk moest zijn, maar dit is gewoon zieken......
p.s. die driver van de 840c stond ook al op de computer hij is alleen opnieuw geinstalleerd daarvoor werkte alles ook al.
Iemand ?????? please .....
(en ga alsjeblieft niet vertellen dat ik hiervoor windows opnieuw kan installeren)
Ik heb alles ondertussen geprobeerd en 300x opnieuw geinstalleerd, alle tips van HP nagelopen, het register omgespit, de juiste procedures van installatie gevolgd maar mooi niks.
Waar gaat het fout en waar zit die link die zorgt dat ook de XP software de scanner niet wil zien. Zit er ergens een koppeling tussen de driver en het twain gebeuren en hoe is dat te installeren en desnoods waarom HP blijft zeiken over een paralelle verbinding, niks doet met files niet usb heten en niet gewoon wil werken.
Ik dacht dat usb gebruikersvriendlijk moest zijn, maar dit is gewoon zieken......
p.s. die driver van de 840c stond ook al op de computer hij is alleen opnieuw geinstalleerd daarvoor werkte alles ook al.
Iemand ?????? please .....
(en ga alsjeblieft niet vertellen dat ik hiervoor windows opnieuw kan installeren)