Toon posts:

Voodoo2 kaartje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zeg, wat kan ik hiervoor nog vragen ??

150 piek ofzo ??

:)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Je kunt het vragen maar iemand is wel gek als hij het voor dat geld koopt. Ik zou het bedrag halveren.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01

Metzie

Nyaano !

ben het 100% met irrelevant eens, een echte tweaker koopt niet eens meer een voodoo2. Die dingen beginnne nu echt te langzaam te worden voor de huidige generatie spellen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• RestlessCitizen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 18:30

RestlessCitizen

Oud is vaak al nieuw genoeg

Dat gezegd zijnde: ook met een Voodoo2 12Mb op een PII 233 met 64MbPC66 loopt bv Fifa2000, Half-Life of Need For Speed 4 nog vloeiend, dus er is vast wel iemand voor te vinden.
Nieuw zijn ze 200 piek, dus verwacht inderdaad niet veel meer te vangen dan 75 pieken...

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Hehe, wat zijn jullie toch slechte handelaars...

Ik heb mijn Diamond Monster 3D II 12 MB voor 150 piek weggedaan en een jaar daarvoor voor 220 piek gekocht...voor 125 piek krijg je zo'n ding echt nog wel kwijt hoor! Gewoon mensen die een goedkoop acceleratortje willen hebben betalen het er wel voor:7

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01

Metzie

Nyaano !

Ikzelf zou der niet meer als F75 voor neerdokken. Trouwens, je heb betere videokaarten voor het zelfde geld, zoals een viper 550.
Als je 125 vangt ben je een grote mazzelaar. :p

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Dan moet ik wel een hele grote mazzelaar zijn:7
Pagina: 1