Ik zit hier dus ook met Chaintech 6ajr4 met raid Controller, lekker koopje op de HCC beurs van vorig jaar €15.
K heb dus ook wat geprobeerd de 3 pinnen afgebroken en de 1.65 volt mod gedaan. Hij loopt gewoon op 1.3 Ghz wat het ook is.
Maar het loopt niet echt stabiel onder Windows 2000 Pro, grafische dingen crashen
screensavers spellen films etc, maar het kromme is dan weer dat hij wel gewoon 6 uur achter elkaar aan blijft staan MP3s spelen.
Ik wordt daar wel een beetje
#$&)@#$& van.
Onder Linux doet X windows het nu wel, nadat ik MTTR had uitgezet in de kernel
maar onder windows dus nog niet.
K heb veel gelezen over de bridges om de stabiliteit te verhogen, van AK4 - AK26 of Ak4-Ak11. Maar ik heb niet echt een idee hoe ik dit moet verbinden en als ik wat fout doe is het mis. Sommige zeggen nagellak maar dat moet dan ook maar in een keer goed gaan
MainBoard: Chaintech 6ajr4 + ATA 100 Raid HighPoint 370 + C-Media8378
HD: Seagate 20GB
VIdeoCard: 3d Prophet II 32 MB AGP
Voeding: 300Wat
Mem: 2 x 64 Mb 133 Mhz
CPU 1,3 GHz FCPGA2 (Bios Geeft 163 x 8 AAN)
K heb dus ook wat geprobeerd de 3 pinnen afgebroken en de 1.65 volt mod gedaan. Hij loopt gewoon op 1.3 Ghz wat het ook is.
Maar het loopt niet echt stabiel onder Windows 2000 Pro, grafische dingen crashen
screensavers spellen films etc, maar het kromme is dan weer dat hij wel gewoon 6 uur achter elkaar aan blijft staan MP3s spelen.
Ik wordt daar wel een beetje
Onder Linux doet X windows het nu wel, nadat ik MTTR had uitgezet in de kernel
maar onder windows dus nog niet.
K heb veel gelezen over de bridges om de stabiliteit te verhogen, van AK4 - AK26 of Ak4-Ak11. Maar ik heb niet echt een idee hoe ik dit moet verbinden en als ik wat fout doe is het mis. Sommige zeggen nagellak maar dat moet dan ook maar in een keer goed gaan
MainBoard: Chaintech 6ajr4 + ATA 100 Raid HighPoint 370 + C-Media8378
HD: Seagate 20GB
VIdeoCard: 3d Prophet II 32 MB AGP
Voeding: 300Wat
Mem: 2 x 64 Mb 133 Mhz
CPU 1,3 GHz FCPGA2 (Bios Geeft 163 x 8 AAN)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 11:51 ]