Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Bookmark terug naar pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Ik was een topic aan het bookmarken via het mapje wat bovenaan staat (weet niet of het wat uitmaakt ;) ).
Zat op pagina 2 en drukte op mapje, maar ging terug naar eerste pagina. Wanneer je vanaf een bepaalde message bookmarked, ga je automatisch terug naar die message.
Kan dat met het hele topic bookmarken ook zo, dus terug naar juiste pagina :) ?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We Are Borg schreef op 08 May 2003 @ 22:14:
Ik was een topic aan het bookmarken via het mapje wat bovenaan staat (weet niet of het wat uitmaakt ;) ).
Zat op pagina 2 en drukte op mapje, maar ging terug naar eerste pagina. Wanneer je vanaf een bepaalde message bookmarked, ga je automatisch terug naar die message.
Kan dat met het hele topic bookmarken ook zo, dus terug naar juiste pagina :) ?
mja, in zulke gevallen kan je toch ook de eerste post op die pagina bookmarken :?
alleen is het dan lastig dat niet de title van het topic in het inputboxje staat, maar nick+topicid

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Erkens schreef op 08 May 2003 @ 22:26:
[...]

mja, in zulke gevallen kan je toch ook de eerste post op die pagina bookmarken :?
alleen is het dan lastig dat niet de title van het topic in het inputboxje staat, maar nick+topicid
Idd, dat laatste omdat titel niet beschikbaar was op die plaats had chem me ooit vertelt.

En ja, kan wel, maar vind toch makkelijker :)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We Are Borg schreef op 08 May 2003 @ 22:29:
[...]

Idd, dat laatste omdat titel niet beschikbaar was op die plaats had chem me ooit vertelt.

En ja, kan wel, maar vind toch makkelijker :)
even doordenkend hoor, stel dat het mogelijk is om ook het pagina nummer mee te bookmarken, wat nu als je je post-per-pagina-setting veranderd :?

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Erkens schreef op 08 May 2003 @ 22:31:
[...]

even doordenkend hoor, stel dat het mogelijk is om ook het pagina nummer mee te bookmarken, wat nu als je je post-per-pagina-setting veranderd :?
Oeps :X

Dat bedoel ik niet ;). Ik lees topic, ben lekker aan het lezen maar topic is groot. Zit dus nu Systeembeheerders en hun problemen :) te lezen. Ben bij pagina 6 en denk "ga zo slapen, ff bookmarken en dan nog 2 posts lezen ofzo". Ik bookmark en ga terug naar pagina 1. Kortom, bookmark op pagina wil ik niet, wil gewoon graag terug naar de pagina waar ik was voordat ik bookmarkte

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We Are Borg schreef op 08 mei 2003 @ 22:38:
[...]

Oeps :X

Dat bedoel ik niet ;). Ik lees topic, ben lekker aan het lezen maar topic is groot. Zit dus nu Systeembeheerders en hun problemen :) te lezen. Ben bij pagina 6 en denk "ga zo slapen, ff bookmarken en dan nog 2 posts lezen ofzo". Ik bookmark en ga terug naar pagina 1. Kortom, bookmark op pagina wil ik niet, wil gewoon graag terug naar de pagina waar ik was voordat ik bookmarkte
* Erkens begrijpt het nu :P

hij moet gewoon na het maken van de bookmark gewoon terug gaan naar de pagina waar je zat, lijkt me niet moeilijk te maken :P
PHP:
1
Header("Location: ".$_SERVER["REFERER"]);

:P

[ Voor 5% gewijzigd door Erkens op 08-05-2003 22:44 ]

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Kijk chem, heeft code al gemaakt, hoef je alleen te knippen en te plakken :P