[Spellen} ieder spel andere instellingen

Pagina: 1
Acties:

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:04
Hallo

Nu speel ik best wel veel spellen , afwisselend van racen tot Fps.

Nu kan ik bij een race spel makkelijk alle toeters en bellen aanzetten zonder dat dat gaan schokken , echter als ik m`n instellingen zo laat staan en ik ga bijvoorbeeld UT2k3 doen dan schokt het.

Dus moet ik iedere keer voor een ander spel mijn config van videokaart ( ATI radeon 9500 ) wijzegingen , en dat is irritant.

IS er een programmatje die kan onthouden welke instellingen bij welk spel horen zodat ik niet telkes naar configscherm moet --> beeldscherm -->instellingen --> geavanceerd __? opengl/direct3d. dat begint irri te wroden.

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Imo is dat een beetje onnoodzakelijk, als je een (nieuw) spel hebt, dan configureer je het beste voor dat spel, en in windows alles default (of naar wat jij het best vind).

Of wissel jij voor elk spel van Windows settings :? Dan is een progje handiger, maar naar mijn weten bestaat dat niet.

Grolsch Royce!

Verwijderd

Kun je dat ook niet instellen en bewaren onder Rage3DTweak??
http://www.rage3d.com/r3dtweak/

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:50
RadLinker is de oplossing voor jou. RadLinker maakt shortcuts aan naar spellen en voegt een extra tabblad in bij de properties van de shortcut zodat je daar per spel je instellingen kan opgeven.

Ik heb zo geen link, maar met google is het zo te vinden. Anders effe op de forums van www.rage3d.com kijken en daar staat ook wel een topic of wat die ernaar verwijst.

succes.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:04
hmm , heb net RadLinker geprobeerd , maar daar kan je aleen meer overklokken .

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:50
Dat is niet waar, RadLinker is speciaal gemaakt voor wat jij wil. Je kan er zeker weten ook instellingen mee veranderen. Je hebt waarschijnlijk RadClocker gedownload... en die kan alleen overclocken. Laat ik het zo zeggen. Er is een versie die beide doet.

Check dit maar eens: http://www28.brinkster.com/chrisww1942/

Bekijk de screenshots en je ziet wat ik bedoel.
Pagina: 1