Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
PhotoShop, irfanview, FireWorks, etc... you name it 
zoek op google eens naar batch processing images of zo, dan vind je er vast zat, mogelijk ook freeware
By PowerToys van Windows zit ook een tooltje als ik het goed heb
zoek op google eens naar batch processing images of zo, dan vind je er vast zat, mogelijk ook freeware
By PowerToys van Windows zit ook een tooltje als ik het goed heb
ge kunt misschien dit is probere: http://home.planet.nl/~janzi012/tgen/index.html
das een programma van ne vriend van mij. ik heb het nog nie vaak gebruikt, maar wie niet waagt, niet wint hé
das een programma van ne vriend van mij. ik heb het nog nie vaak gebruikt, maar wie niet waagt, niet wint hé
Met behulp van xnview kun je dit doen. (windows/linux).
Of met behulp van commandline tools als convert (in het imagemagick-pakket)
Of met behulp van commandline tools als convert (in het imagemagick-pakket)
ok thnx jongens ga effe wat proberen
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
easy thumbnail werkt ook goed en doet precies wat je hierboven hebt genoemd
en het is Freeware
en het is Freeware
Verwijderd
Er zijn ook zat php image-scripts (o.a. bij hotscripts te vinden), die dit allemaal voor je doen. Dan is het alleen nog een kwestie van uploaden.
Als je dan zoekt naar een script wat vereist dat je de GD library versie 2.0 heb geinstalleerd (en je ook daadwerkelijk heb een server met php heb en die module), dan krijg je een mooie kwaliteit thumbs
Als je dan zoekt naar een script wat vereist dat je de GD library versie 2.0 heb geinstalleerd (en je ook daadwerkelijk heb een server met php heb en die module), dan krijg je een mooie kwaliteit thumbs
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()