Mijn CD Rom blijft open gaan en mijn tweede leest geen cd's meer af
blijft aangeven dat er niks in zit
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 21:17 . Reden: foutje ]
Dat zijn toch eigenlijk dingen waar je vanuit gaat dat die van te voren gecontrolleerd zijnVerwijderd schreef op 08 May 2003 @ 21:15:
Kabel los?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
[ Voor 10% gewijzigd door gasemans op 08-05-2003 21:26 ]
En WAAROM doet ie het weer? Als je dat even vermeldt , hebben anderen er ook wat aan in de toekomstVerwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 21:26:
Ja doet het weer harstike bedankt voor alles zal dit nooit vergeten zo snel dat als ik geholpen nben met zo weinig informatie echt harstike bedankt
[ Voor 15% gewijzigd door gasemans op 08-05-2003 21:43 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Dan kun je net zo goed je CDSpeler eruit halen en flink schudden.... (een schoonmaak CD is niets anders dan een CD in onbalans met een harig borsteltje erop die de CDlens bij elk rondje een opdonder geeft ZONDER hem schoon te vegen...misschien ff een clean cd-tje erin gooien
Hoe het bovenstaande kan en hoe je dat oplostVerwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 21:04:
Mijn CD Rom blijft open gaan en mijn tweede leest geen cd's meer af
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq