Toon posts:

Onscherp beeld bij nieuwe Radeon en IIyama

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds eergisteren een radeon64 en een Iiayama 704HT en om eerlijk te zijn ben ik over de beeldscherpte niet te spreken. bij alle frequenties hoger dan 75 hz is het beeld veel minder scherp. 75 is redelijk, maar flikkert wat voor mijn gevoel.

Heeft iemand deze ervaring ook of mogelijk een oplossing *D

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Nieuwe monitortje wel geinstalleerd?
Heb ik ook eens gehad, druk in de weer om de videokaart te instaleren en vergat even windows te vertellen dat er ook een nieuw monitortje aan hing.....
Anders weet ik het helaas ook niet, succes;)

xMouse

Verwijderd

Topicstarter
Helaas,

de nieuwste inf file is al geinstalleerd, net als de nieuwste inf files voor alle 440BX moederbord componenten (fifo's, agpcontrollers etc.) Maar toch bedankt

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heb jij een link voor die intel inf dingen, gister ff gezocht maar niet gevonden, niet goed genoeg blijkbaar.

Kijk in het forum van Rage3d.com staat ook erg veel.

• hjs
  • Niet online

hjs

Vandaar, Thnx :)

maar heb je ook een link naar de abit pagina waar het beschreven staat, ik wil weten of het voor mijn BH6 ook nodig is. (en die abit pagina is al zo snel :( )

dit vindt ik wel op hun site ;)

Tweakers Net News by the minute on all hardware.

Verwijderd

Topicstarter
Ingepakt in het bestand zit een txt file waar alles in staat. Het gaat in ieder geval om een hele berg mobo's dus de jouwe zal ik wel compatible zijn.

Op de Abit site staat alleen het bestand genoemd en een link. Is erg summier(toch een langzame, onoverzichtelijke, vaak met dode linken bezaaide site)beschreven.

Greets

• hjs
  • Niet online

hjs

Thnx *D

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt dus aan mijn monitor. Ik heb even mijn oude videokaart geinstalleerd, waar ik altijd scherp beeld mee had, en het is nog steeds niet best.

Meer mensen met deze ervaring met IIyama beeldschermen?

Verwijderd

probeer het eens met en BNC-kabel.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Bij mij wordt (met een Radeon 64MB en een Iiyama 19" A901HT) het beeld scherper als ik horizontale sychronisation aanzet (display properties --> settings --> advanced --> displays --> monitor --> advanced) ... ik weet ook niet waarom maar het beeld wordt iets scherper. Als ik dit niet doe is het beeld echter niet echt onscherp, dus het probleem zal waarschijnlijk ergens anders liggen maar wie weet ...

PC Specs

Pagina: 1