Omdat het POP3 protocol niet encrypted is, en je met eenvoudige programma'tjes zo het hele bericht kunt onderscheppen, leek het mij wel een goed idee om mijn E-mail te gaan beveiligen. Nu weet ik van een aantal jaar geleden nog dat PGP was bedacht, maar een kijkje op hun website leerde mij al snel dat dit bedrijf hopeloos commercieel geworden is: De freeware versie heeft geen ondersteuning voor integratie in welke mailclient dan ook.
Pop3-over-SSL is op zich wel een goed idee, maar alle aanbieders die ik kan vinden vragen hier geld voor. Dat was nou niet echt de bedoeling
Zelf gebruik ik Eudora onder windows, en de Mozilla mailclient onder linux. De meeste mensen naar wie ik mail gebruiken MS Outlook (express). Hoe kan ik het beste veilig e-mailen?
Pop3-over-SSL is op zich wel een goed idee, maar alle aanbieders die ik kan vinden vragen hier geld voor. Dat was nou niet echt de bedoeling
Zelf gebruik ik Eudora onder windows, en de Mozilla mailclient onder linux. De meeste mensen naar wie ik mail gebruiken MS Outlook (express). Hoe kan ik het beste veilig e-mailen?
edit:
Natuurlijk niet vergeten te vermelden dat ik al gezocht heb, en niet echt veel nuttigs gevonden, behalve een speciale mailclient, SecureBat!, maar dat is niet echt wat ik zoek
Natuurlijk niet vergeten te vermelden dat ik al gezocht heb, en niet echt veel nuttigs gevonden, behalve een speciale mailclient, SecureBat!, maar dat is niet echt wat ik zoek
[ Voor 15% gewijzigd door dawuss op 08-05-2003 20:19 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©