Hi ppl ik zoek al een tijdje een leuk mod idee voor mijn PC en heb gekozen om een mini-PC te maken.
Dit komt omdat ik vaak naar lans ga en zo en ik heb er een hekel aan om elke keer die loodzware tower rond te sleuren (is tussen midi en big).
Ik wil dus een zo klein mogelijke PC case maken van ALU of PLEXI (weet ik nog niet, maakt niet zo heel veel uit, alu is alleen goedkoper ...)
Ik ben van plan om een nieuw nforce2 mobo hier voor te kopen (Asus A7N-8X
Deluxe V2.0) maar ik heb al een geforce4 Ti 4200 en die gebruik ik dus ook.
Ik gebruik dus geen enkel PCI slot (alles zit op asus board) en vroeg me af of ik dan een kleinere voeding kon gebruiken ? micro atx? of kleiner ? bestaat dat ?
Need help with this ;\
Verder waarsch. 1 DVD brander en 2 HD's (serial ATA -> raid).
Mhhh dat was het denk ik ....(mja paar vents en zo .... maybe new CPU maar voorlopig nog me "oude" 1,33Ghz Athlon)
Dus als iemand ideen heeft of tips enzo plz tell me
Cheers,
- Nazgoth -
Dit komt omdat ik vaak naar lans ga en zo en ik heb er een hekel aan om elke keer die loodzware tower rond te sleuren (is tussen midi en big).
Ik wil dus een zo klein mogelijke PC case maken van ALU of PLEXI (weet ik nog niet, maakt niet zo heel veel uit, alu is alleen goedkoper ...)
Ik ben van plan om een nieuw nforce2 mobo hier voor te kopen (Asus A7N-8X
Deluxe V2.0) maar ik heb al een geforce4 Ti 4200 en die gebruik ik dus ook.
Ik gebruik dus geen enkel PCI slot (alles zit op asus board) en vroeg me af of ik dan een kleinere voeding kon gebruiken ? micro atx? of kleiner ? bestaat dat ?
Need help with this ;\
Verder waarsch. 1 DVD brander en 2 HD's (serial ATA -> raid).
Mhhh dat was het denk ik ....(mja paar vents en zo .... maybe new CPU maar voorlopig nog me "oude" 1,33Ghz Athlon)
Dus als iemand ideen heeft of tips enzo plz tell me
Cheers,
- Nazgoth -