Firmware voor NEC CD-3002A

Pagina: 1
Acties:

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Topicstarter
Hoi mede tweakers.

Ik ben op zoek naar een nieuwere firmware dan de NA04-versie, maar ik kan nergens een firmware vinden ook geen oude. ik heb hier gezocht, op google. de enigste sites die ik vind zijn chineese en daar zijn alle files niet meer te downen.
Het lijkt wel of deze drive niet te flashen is. De site van nec is al helemaal waardeloos, hier is al bijna niks te vinden.
Heeft iemand anders deze drive al een keer geflashed of weet ie waar ik wel een nieuwe firmware kan vinden?

alvast bedankt
Nimrod

>Systeemspecs<

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 19:29

Mentalist

[avdD]

Ik kon vreemd genoeg niks vinden, terwijl ik meestal toch idd wel met google kan vinden wat ik zoek. Wat ik wel toe te voegen heb is een titlechange : over een cd-3001a is weinig/niks te vinden, de cdr-3001a bestaat iig wel.

Mocht het toch écht een cd-3001a zijn, ICQ of zet het in dit topic, dan zet ik het wel terug ;)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Topicstarter
Uhm heb ik Cd-3001A geschreven. oeps. Het moet dus CD-3002A zijn. Ook hier kan ik in google maar weinig over vinden.
Altands geen Firmware.

>Systeemspecs<

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 19:29

Mentalist

[avdD]

En weer titel fix 8)7

edit:

Zo was die bonk-smiley niet bedoeld :P je hoeft geen sorry te zeggen ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Mentalist op 11-05-2003 00:10 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Topicstarter
Heeft niemand deze drive al eens geflashed???
Zou de firmware dan gewoon neit upgradeble zijn??
Is niet te hopen aangezein hij geen 90 en 99 min cd's kan lezen en ik zou dit toch wel graag willen.

>Systeemspecs<

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
Ik had er ook al een keertje naar gezocht om te kijken hoe de firmware/driver support is van NEC, voordat ik een DVD brander ging kopen. Conclusie: er was nergens wat te vinden, ook niet op een Chinese site idd. Dat leek me toch een beetje slecht eigenlijk, dus toch maar een andere fikker gehaald :)

[ Voor 3% gewijzigd door ck2000nl op 11-05-2003 14:37 ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Topicstarter
Weet er niemand een firmware versie te vinden. ik kan hem nog steeds niet vinden. Vandaag nog flink gegoogled, maar geen vruchten afgeworpen

>Systeemspecs<

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
...de productondersteuning van NEC is zo te zien ver te zoeken... Weet iemand of NEC een hoofdkantoor heeft in Nederland? Misschien kunnen jullie daar om support vragen :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Topicstarter
Ik heb de nederlandse site benaderd. En de helpdesk benaderd. Deze stuurde mij door naar de europese site die mij door moest wijzen naar de duitse site. Hier staan firmwares voor NEC branders en CD-roms spelers, maar de 3002a heeft geen nieuwe firmware.
Toch maar een navragen of deze er nog gaat komen.

>Systeemspecs<

Pagina: 1