Toon posts:

Logitech iTouch wisselt sneltoetsen om

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ons draadloos toetsenbordje werkt niet meer zo goed. Het toetsenbord draait alle combinaties om. Zo start de knop voor het volume outlook express en de e-mail knop dempt het geluid.

Ik heb alles al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook heb ik de knoppen zelf gecontroleerd in het hulpprogramma. Dit klopt allemaal.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Overigens werkt de draadloze muis vaak niet bij een reboot van de computer. Kan dit hier wat mee te maken hebben (Wat zou ik niet weten eigenlijk). En hoe is dit op te lossen?

Verwijderd

Mayb zijn de batterijen leeg aan het raken? Ik roep maar wat... :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 19:42:
Mayb zijn de batterijen leeg aan het raken? Ik roep maar wat... :)
Had ik al gedaan :( En in de search kan ik ook niets concreets vinden.

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 15:50

veryip

Nikon D7000 + Glas

zelfde probleem hier!!!

ben al een keer terug geweeest naar de winkel; ander toetsenbord mee gekregen... maar nu weer zelfde probleem...

Heb BTW cordless optical desktop oid.... optische muis (draadloos en draadloos toetsenbord emt sneltoetsen dus...

Nikon D7000

Verwijderd

Topicstarter
veryip schreef op 09 May 2003 @ 07:39:
zelfde probleem hier!!!

ben al een keer terug geweeest naar de winkel; ander toetsenbord mee gekregen... maar nu weer zelfde probleem...

Heb BTW cordless optical desktop oid.... optische muis (draadloos en draadloos toetsenbord emt sneltoetsen dus...
En ook de software opnieuw geinstalleerd neem ik aan?

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 15:50

veryip

Nikon D7000 + Glas

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 12:17:
[...]

En ook de software opnieuw geinstalleerd neem ik aan?
Nu nog niet maar vorige keer geformateerd en opnieuw win XP erop gezet; was ik toch aan toe... ff schoonmaken enzo...

Nikon D7000

Verwijderd

Topicstarter
veryip schreef op 09 mei 2003 @ 14:10:
[...]

Nu nog niet maar vorige keer geformateerd en opnieuw win XP erop gezet; was ik toch aan toe... ff schoonmaken enzo...
Even tussendoor: Ik heb alleen een recoverydisk van xp. Daar kan ik niet mee formatteren toch? Hier is het ook wel nodig, alles gaat slomer lopen.

En nu weer ontopic. Ik kan totaal niets vinden over dit probleem. Heeft echt niemand enig idee?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 14:57
Welke software versie van itouch heb je erop staan?

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Topicstarter
Steef1983 schreef op 11 May 2003 @ 18:37:
Welke software versie van itouch heb je erop staan?
Inmiddels werkt alles weer. Ik heb alles uit de computer gerukt en het hele zooitje opnieuw geinstalleerd. En tot mijn verbazing werkt het weer :)
Pagina: 1