Geen dropdown onder Mozilla

Pagina: 1
Acties:

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 16:32
Ik heb op de FP geen dropdown menu staan, het werkt wel onder Konqueror maar niet onder mozilla 1.3-4 (debian), is dat bij meer mensen of zit er bij mij een fout??

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik neem aan dat javascripts aan staan?

[ Voor 7% gewijzigd door Robin op 08-05-2003 19:31 . Reden: Best wel een stomme vraag :X. Geen javascripts => geen fatsoenlijke FP ]

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Dat is bij meer mensen het geval, heb ik al gehoord. Waar het precies aan ligt weet ik niet, ik gebruik de browser zelf niet vaak genoeg om de noodzaak al gevoeld te hebben dat te achterhalen :).

* odysseus heeft overigens ook geen menu's met Konqueror...je kunt eens proberen of het helpt om een andere menu-instelling (al of niet transparant, fade) te gebruiken.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 16:32
Het meest vage is dat daarnet toen ik niet ingelogd was dat ik alles gewoon normaal zie, en toen ik deed inloggen dat ik alles echt transparant zag (alleen door onderin te kijken kon ik zien op welke pagina dat was. Dus ik ff de lay-out gewijzigd naar niet-transparant en niet faden. Er staat alleen wel in het verhaal over faden dat mozilla aangeraden word :?

Als ik verdere problemen heb hier dan laat ik het wel weten, gaarne dus nog even geen slotje, ik ga verder beestjes zoeken met dit probleem :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Same here. Mozilla 1.3.1 op Win2k. Af en toe ineens geen menu'tjes meer op de FP, en na een reload -soms- weer wel. Met inloggen heeft het bij mij niet veel effect, meer met hoe lang ik op de FP zit zeg maar :) . Ook wordt er wel eens 'vergeten' dat ik ben ingelogd :? Namelijk, na een kwartier ofzo als ik wat nieuwsartikelen zit te lezen, dan wil ik ff reageren o.i.d. en dan wordt er gezegd dat ik niet ingelogd ben? Beetje vaag wel. Niet echt fout of irritant voor mij, maar toch raar ;)

LinkedIn
Instagram