Op de TD bij ons op het werk staat een lastig gevalletje. Ik kreeg de eer om dit geval onder handen te nemen
De computer zal vol met spyware, deze heb ik verwijderd met adaware. De reden waarom de computer was binnengekomen is omdat mevrouw x haar msn niet meer werkt...
Even een schets van het geval:
-Er draait winxp prof NL op met sp1
-Geen virussen
-Geen firewall
-Spyware verwijderd
-MSN volledig verwijderd via start - uitvoeren en dan die regel
-MSN 5 geprobeerd
-Met ander emailaccount geprobeerd
-Winsock hersteld
-Cookies, tempfiles verwijderd
-Systeemherstel mag ook niet baten.
Maar toch geraak ik niet ingelogged. MSN is lang bezig en na een tijdje geeft hij de melding dat er een probleem is met de service. Maar MSN werkt op ons netwerk, ik heb deze getest op een andere computer.
Kent er iemand een oplossing? Heb reeds de search gebruikt, maar ik kwam niet tot een oplossing. Als ik geen oplossing vind, dan wordt het morgen en format
Formateren voor MSN vind ik drastisch, maar time is money natuurlijk...
<Edit>
Schrijffouten verbeterD
<\Edit>
De computer zal vol met spyware, deze heb ik verwijderd met adaware. De reden waarom de computer was binnengekomen is omdat mevrouw x haar msn niet meer werkt...
Even een schets van het geval:
-Er draait winxp prof NL op met sp1
-Geen virussen
-Geen firewall
-Spyware verwijderd
-MSN volledig verwijderd via start - uitvoeren en dan die regel
-MSN 5 geprobeerd
-Met ander emailaccount geprobeerd
-Winsock hersteld
-Cookies, tempfiles verwijderd
-Systeemherstel mag ook niet baten.
Maar toch geraak ik niet ingelogged. MSN is lang bezig en na een tijdje geeft hij de melding dat er een probleem is met de service. Maar MSN werkt op ons netwerk, ik heb deze getest op een andere computer.
Kent er iemand een oplossing? Heb reeds de search gebruikt, maar ik kwam niet tot een oplossing. Als ik geen oplossing vind, dan wordt het morgen en format
Formateren voor MSN vind ik drastisch, maar time is money natuurlijk...
<Edit>
Schrijffouten verbeterD
<\Edit>
[ Voor 3% gewijzigd door RumaNoV op 08-05-2003 19:07 ]