Toon posts:

[XP] True Vector crashes

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg regelmatig als ik een spel speel random crashes, kijk ik dan in mijn event logs, dan vind ik iedere keer voor dat de crash gebeurd er fouten gebeuren, altijd dezelfde, maar ik krijg ze niet opgelost :'(

Type: fout (rood error tekentje)
Bron: True Vector Crashes
beschrijving: "Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1) in bron (True Vector Engine) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: ."

ik krijg 5 fouten, allemaal bovenstaande beschrijving maar met andere gegevens/dumps, na het filteren van alle bytes:

- File "D:\WINDOWS \Interne t Logs\IAMDB.RDB" was corrupt and has copied to
"D:\WINDOWS\Internet Logs\xDB9.tmp"..
- File "D:\WINDOWS\Internet Logs\IAMDB.RDB" was corrupt and has been delet ed..
- File "D:\WINDOWS\Internet Logs\IAMDB.RDB" was corrupt, restoring from backup "D:\WINDOWS \Internet Logs\BACKUP.RDB"..
- File "D:\WINDOWS\Internet Logs\HOST.ldb" was corrupt and has copied to "D:\WINDOWS\Internet Logs \xDBA.tmp"..
- File "D:\WINDOWS\Interne t Logs\H0OST.ldb" was corrupt andhas bee n deleted..

nu dacht ik dat er bij het van zone-alarm kwam, de true-vector-dinges is wel degelijk een onderdeel maar zelfs al is deze niet opgestart, de crashes blijven

iemand enig id :O ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 18:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
laat maar, kheb andere firewall geïnstalleerd, alle oplossing die ik op het net vond gingen ook al niet, dus het was redelijk hopeloos...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Truevector is inderdaad deel van ZA; en ook als je ZA niet opstart zal het 'aan de IP-stack blijven hangen'. Wellicht was het verwijderen van de *.rdb genoeg geweest. Maar goed, we'll never know :P

(En de reden waarom ik reageer: WOS ---> SA, het gaat per slot van rekening om een los pogramma. Maar verdere reacties zijn niet meer nodig geloof ik dus maar meteen een slotje ook - anders hoor ik het wel via Schop een Modje als je het nog open wilt hebben :) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.