Dan toch maar een celly566??

Pagina: 1
Acties:

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Heren en enkele dames ;)

Ik begin nu toch een bietje te twijfelen. Ik heb een BH6 B-) met een 300@450 en ik zat te denken aan een duron, maar nu mijn EPSON 500 :r het begeven heeft moet ik ook een nieuwe printer kopen.

Ik vraag me toch af omdat ik dat nergens terug zie: (of niet goed zoek) de celly 450 was even snel als een PII 450. Dat zou dus betekenen dat een celly 566@850 even snel zou moeten zijn als een PII850 MAAR!!!...die bestaat niet wel een PIII850. maar die schijnt rondjes te rennen om de celly@850 en de celly is dan vergelijkbaar met een PIII650. (in spelletjes)

Ik las weer ergens anders dat het wel meeviel dat verschil. Maar ja in de benches vind ik de verschillen zich nu ook niet echt vertalen naar zichtbare zaken (sisoft bijv) Hoe lang doet een PIII bijv over encoden van bijv MPEG tov een celly2 op dezelvde snelheid?

Weet iemand of op de HCC pretested c2's verkocht gaan worden?

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Ik zat ook te denken aan een celly566 of 600 en allebei overclocken naar 850:9 cq 900:9~ mhz.
Maar wat moet ik kopen een BOXED versie of een TRAY versie??
Moet er nog een speciaal nummer op staan om te herkennen dat het een "goede" overclock CPU is??
Bedankt

Verwijderd

boxed, zijn over het algemeen beter te oc-en

Verwijderd

cCo stepping moet je hebben, zijn namelijk beter over te clocken dan de cBo. Dit kun je checken met Sandra.

Verwijderd

Ja, oke dan maar ik heb geen Sisoft Sandra tot mijn beschikking als ik daar door die mensenmassa loop. Kan je die Stepping niet ziet aan de serienummers op de CPU??
Bedankt

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoe lang doet een PIII bijv over encoden van bijv MPEG tov een celly2 op dezelvde snelheid?
AANZIENLIJK!!!

Een jaar geleden verwisselde ik mijn Celly333 voor een PIII-450 met name MPEG coderen en (zowel film als muziek). gin vele malen sneller!!
Vooral MP3's waar het omzetten van WAV naar MP3 toch wel tussen de 5 en 10 minuten per track was... kon ik ineens blijven wachten zo snel.
Dat maakt dus redelijk veel uit!!

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

cel 2 kost weinig..
als ie je niet bevalt kan je hem toch alsnog verpatsen samen met je mobo en dan een duron met mobo kopen?

my 2 cents, een tevreden cel2 gebruiker
533@896

tijd voor verandering.

Pagina: 1