Iiyama monitor vision master pro 411 krassen op het glas?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Zoals het topic al doet vermoeden zitten er op het glas van mijn monitor krassen. Het ziet er uit alsof het te goed is schoongemaakt op de plek, want het glas is daar beschadigd. Het lijkt alsof er een soort beschermlaag op het glas zit (soort paarsachtig) en dat die linksonder weg aan het gaan is. Kan me niet herinneren dat ik de monitor met bijtend spul heb schoongemaakt. Weet iemand of er een laag zit op dat glas en zo ja of die bij mij nu er af is op die plek. Kunnen ze dat herstellen, hij zit nog binnen de garantie namelijk.......

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

Ik zou er gewoon mee terug gaan als je toch garantie hebt. Je zegt gewoon dat dat in ene kwam, en dan zoeken zij het vast wel verder uit

Verwijderd

de coating is niet te herstellen en valt buiten de garantie, maar garantie proberen te claimen kan altijd.
Mocht je geen garantie krijgen dan kan je het beste de hele coating verwijderen met ammoniak.

edit:

typo's |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 18:04 ]

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
hmm denk toch dat het een beetje mijn eigen schuld is. Het ziet er echt uit alsof er iets scherps in een doekje heeft gezeten en er daarmaa over het beeldscherm is gegaan. Zijn die monitoren gevoelig? Zit er een soort beschermlaag op die kan worden aangetast?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

Er zit op monitoren een ontspiegelende laag, als deze niet goed is aangebracht dan kan die inderdaad loslaten.

Verwijderd

Ik heb zelf een Pro410 zonder coating en ook een beschadigde Pro411... moet de coating nog van af ;)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Gewoon proberen die garantie .. kan altijd .. gewoon zeggen dat het al zo was.

Is wel eens eerder gebeurd dat het gewoon eraf te vegen was met een doek...

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:09

LopeZ

Too much is never enough

Dit hoort in VB, verder gaan we niemand oplichten en ook geen tips hierover geven. TS je moet je vraag maar verder afhandelen met de search.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.