Weet iemand een simpel tooltje/programma'tje dat voor mij bijhoud hoeveel ruimte er nog vrij is of in gebruik etc. op mijn harde schijf. Een voorwaarde hierbij is dat het tooltje ook iets van een log funtie ofzo heeft, zodat ik kan terug kijken!
Je kan Winbar of Statbar proberen, zit die functie ook in, met een mooi overzichtje.
Dat weet ik, net zoals samurize. Maar ook een logfunctie?sdomburg schreef op 08 mei 2003 @ 17:10:
Je kan Winbar of Statbar proberen, zit die functie ook in, met een mooi overzichtje.
Voor logfiles kan je lekker simpel doen, neem een batch filetje die dir doet en dit wegschrijft naar een txt bestandje, ff in je scheduled tasks zetten met een bepaald interval en klaarVerwijderd schreef op 08 May 2003 @ 17:11:
[...]
Dat weet ik, net zoals samurize. Maar ook een logfunctie?
Met Samurize zou je door zelf een script te schrijven zo een logje kunnen maken. Zo geprogrammeerd in VBS. En zeg nou niet "dat kan ik niet", want ik heb mezelf ook visual basic scripts leren schrijven in een paar dagen (zie onder andere mijn samurize scripts 'Ping_4_XP_or_2K.vbs', 'speedtouch.vbs' en 'synchronizetime.vbs'.... de laatste zodra de samurize server weer up and running is).
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Scriptjes etc. is allemaal wel leuk en aardig, maar ik vraag me dus af of hier ook een mooi programmatje voor is?
Pagina: 1