Toon posts:

Leadtek A250 TD > Trillend beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een Leadtek A250 TD, oftewel een Geforce 4 TI 4200 128 MB.

Mijn probleem is nu dat mijn beeldscherm trilt, echt heel storend is het niet, maar als ik er op ga letten zie ik het wel, het zijn kleine trillingkjes, vooral als ik naar de hoekjes kijk is het heel duidelijk te zien.

Ik heb al een ander beeldscherm geprobeerd, maar dan blijft het. Met een andere grafische kaart is het probleem helemaal weg dus moet het wel aan die Leadtek liggen.

Graag een oplossing hiervoor...

Greetz

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:34
probeer eens een andere refreshrate?
misschien staat hij wel op 60 of 43 interlaced, of zo...

Verwijderd

Topicstarter
Nope, hij staat op 75 en bij andere rates blijft het probleem...

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
mag ik je even herstellen? een Leadtek A250 TD is een ti 4400 :)
een A250 TD LE is een ti 4200 ;)

maarjah, dat terzijde, hoe zit het met de temperatuur, heb jij een luxe versie die temp sensor heeft? is de fan kapot? draait het ding wel?

kijk eens wat er gebeurd als je er een extra fannetje op laat blazen, voor wat meer koeling, kan misschien helpen..

en kijk anders ook even of er wat stof of vuiligheid in je d-sub connector zit, kan misschien ook storen :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 17:14:
Nope, hij staat op 75 en bij andere rates blijft het probleem...
probeer eens 85 hz of hoger ? als je monitor dat niet aankan moeje ff een lagere resolutie gebruiken.

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 22:45

Blaz0r

:)

Ik had dit ook pas geleden, en ik kon niet vinden wat het was. Tot ik op een keer de boxen van pc verplaatste en toen was het ineens weg. Heb jij toevallig geen boxen vlak bij je scherm staan, bij mij was het dat iig.

edit..

ik las dat het met andere kaart niet was (iets te laat) maar stonden toen toevallig je boxen niet ergens anders?

[ Voor 23% gewijzigd door Blaz0r op 08-05-2003 17:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ey thanx man, het lag idd aan mn boxen :)

Toen ik je reply las dacht ik echt van wat is dit voor oplossing :P maar het werkt... nogmaals veel dank :)
Pagina: 1