"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Line-Out gebruiken indien analoog.
S/PDIF gebruiken indien digitaal.
Nooit ana op digi aansluiten....
De grote tv-out FAQ, met name: De grote tv-out FAQ
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 17:06 ]
Verwijderd
hihi, met omzetter natuurlijk, maar dat had hij zelf waarschijnlijk ook al bedachtVerwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 17:01:
S-video is alleen kleur + helderheid, geen geluid.
Line-Out gebruiken indien analoog.
S/PDIF gebruiken indien digitaal.
Nooit ana op digi aansluiten....
De grote tv-out FAQ
S/Pdif (Sony/Philips Digital InterFace, die kun je dus niet direct aan analoge L/R-kanalen koppelenMizitras schreef op 08 May 2003 @ 16:58:
-Een kabel kopen die op de S/P DIF output past van dat backpaneeltje en deze kabel dus op het eind een links en Rechts kanaal inpluggen.
Maar als je TV Scart heeft kun je een gekombineerde kabel kopen. Aan de ene kant scart en aan de andere kant Svideo en 3,5mm stereo voor je line-out
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Iemand ideetje wat zo'n 5 à 6m aan S-video kabel kost?
(Heeft zo'n kabel ook een andere naam btw?)
En zo'n kabel met de twee kanalen erop die in m'n line-out gaat, ook zoiets van een 6m.
Svid6m 10€ ?
Audio klein => groot Jack, 6m 10€ ?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Dan gebruik je de search/google ernaast ?Jep, ik had de tv-out faq al doorgelezen hoor. Vernoemd men niets van geluid. Wou ff zeker zijn.

http://the-predator.tripod.com/dell/sec7-7.htm
http://www.clearplay.com/FAQanswer.asp?FAQID=19&
http://www.pcquest.com/content/Supercomputer/102082206.asp
Of met een adaptor en 2 dikke coax tulpsnoeren, zoals in mijn eerdere voorbeeld:

http://216.239.51.101/sea...-8&oe=UTF-8&start=10&sa=N
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 17:17 ]
of hij vraagt het hier, tis hier niet verboden om vragen te stellen toch
topicstarter: Waarom persee geen scart? imho is dat juist handig
PSN: DutchTrickle PVoutput
1) Omdat ik het vrij snel moest weten.Maverick schreef op 08 mei 2003 @ 17:13:
[...]
of hij vraagt het hier, tis hier niet verboden om vragen te stellen toch
topicstarter: Waarom persee geen scart? imho is dat juist handig
2) Vaak is de al dan niet technische uitleg in het Nederlands me duidelijker dan in het Engels.
3) En ja, was het niet zo dringend, dan had ik nog zelf wat zoekwerk verricht ook. Geef je ik je geen ongelijk over.
SCART of S-video, even goede kwaliteit dacht ik. S-video komt hier net iets handiger langs de tv af. (Achterkant is vrij slecht bereikbaar)
Verwijderd
... niet volgens de Netiquette/Forumregels...of hij vraagt het hier, tis hier niet verboden om vragen te stellen toch
Ik houd van problemen, en zie dit forum vaak als een soort helpdesk (zie m'n posthistory). Maar we zijn hier niet een quickfix-afdeling waar je met alle basic dingen kan komen aandraven en kan eisen binnen 1 minuut antwoord te hebben imo....
Volgens mij is de online FAQ niet het enigste naslagwerk, je hebt ook nog de handleidingen van je videokaart, geluidskaart etc en Google.
Een goede Nederlandstalige TV-out uitleg (waar audio ook wat meer wordt uitgelegd) vind je op: http://www.diskidee.nl/av/cursussen/index.htms/11
Moderators: gaarne, voeg die info van die pagina eens toe aan de TV-out faq, want hij is krashelder.....

Prachtig overzicht van stekkers/convertors...
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 17:39 ]
Verwijderd
1. google is toch sneller lijkt mijMizitras schreef op 08 May 2003 @ 17:17:
[...]
1) Omdat ik het vrij snel moest weten.
2) Vaak is de al dan niet technische uitleg in het Nederlands me duidelijker dan in het Engels.
3) En ja, was het niet zo dringend, dan had ik nog zelf wat zoekwerk verricht ook. Geef je ik je geen ongelijk over.*shame on me*
SCART of S-video, even goede kwaliteit dacht ik. S-video komt hier net iets handiger langs de tv af. (Achterkant is vrij slecht bereikbaar)
2. ook ZAT nederlandse info te vinden.
3. duidelijk
SCART is overigens slechts de manier van aansluiten, en heeft niets met signaal te maken. Over SCART kunnen signalen als RGB, composite video en s-video getransporteerd worden.
Bovendien als je goed leest in De grote tv-out FAQ dan wordt er wel degelijk over audio-aansluitingen gerept.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 17:25 ]
Verwijderd
De rest sluit ik me geheel bij aan, maar vergeet niet dat over Scart ook datasignalen kunnen worden gestuurd (oa voor automatische kanaalinstelling/overname van TV/Video etc).[...]
Over SCART kunnen signalen als RGB, composite video en s-video getransporteerd worden.
> Signalen ALS zeg ik toch
Ik dacht, laat ik het even noemen, voordat er iemand zegt dat het niet op deze pagina staat
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 17:38 ]