Toon posts:

Oracle en Cool:gen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij zijn op dit moment bezig om op school cool:gen aan de praat te krijgen (dit is geen opdracht voor school om het aan de praat te krijgen, alleen helaas weten ze het zelf ook niet hoe ze het moeten oplossen!), nu hebben wij hiervoor waarschijnlijk Oracle 7.3 nodig (9i en 8 werken niet), maar helaas ondersteund oracle 7.3 niet meer, waardoor ze ook oracle 7.3 client niet meer ondersteunen. Is er toevallig iemand die Oracle client 7.3 heeft, die mij deze kan sturen? (dit is niet illigaal aangezien oracle zelf 8 en 9 gewoon gratis aanbied op de site)

Maar misschien weet iemand een oplossing om het anders op te lossen zonder Oracle 7.3:

Wanneer ik een database laat generen bij contruction generation, geeft hij de foutmelding dat hij het bestand ostart73.exe niet kan vinden. Uiteraard heb ik oracle (9i) geselecteerd als database en de juiste parameters mee gegeven. Oracle opzich draait zoals het moet.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17
En toch dient Programming en Webscripting hier niet voor.
P&W is een forum waar er gediscussieerd wordt over programmeren en programmeerproblemen, het is geen uitwisselboard.

Daarnaast heeft jouw probleem ook niet echt met programmeren te maken. Configuratie en installatie problemen horen niet thuis in P&W, maar in Software Algemeen.

[ Voor 35% gewijzigd door whoami op 08-05-2003 16:49 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.