SB Live stereo omgekeerd + LiveWare vraag

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik hebgisteren een Sb Live 1024 gekocht. Blijkt dat ding mijn linker en rechter box om te draaien (ik heb 2 boxen). Zit er ergens een Reverse Stereo optie, want ik heb die iig niet kunnen vinden. Of moet ik gewoon mijn boxen omdraaien?

En hoeveel nut heeft het om LiveWare te updaten? Dat je videokaart recente drivers moet hebben weet ik, maar voor mijn AWE 32 heb ik nooit nieuwe drivers geinstalleerd en nooit problemen gehad. Heeft het hier dus wel nut, of kun je best met de drivers van de CD blijven werken?

En wat is MediaRing? Heb geen zin om het te installeren als ik niet weet wat het is.

Nog iets dat me opviel is dat je het volume hoog moet instellen omdat je anders haast niets hoort. Die volume-sliders lopen niet bepaald lineair.

Verwijderd

denk dat het eerder aan de speakers ligt dan aan de SB maar kan natuurlijk altijd :)
zit wel ergens een optie maar waar psies week nie srry

Verwijderd

Als je nou eens de kabeltjes in je subwoofer omdraait, misschien dat helpt... :Z Waarschijnlijk heb je die er gewoon verkeert ingedraait! En als je nou eerst eens even nadenkt voordat je jezelf effe voor lul gaat zetten |:( |:( |:(

Verwijderd

Hey! Je doet je naam wel eer aan!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ehm, met de onboard sound van deze PC die ik hiervoor gebruikte, en met de AWE32 van mijn vorige PC stonden de boxen goed. Lijkt me dus echt aan de Live te liggen.
Zal ze maar gewoon omdraaien als niemand een reverse stereo optie kent.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nog tips over LiveWare/MediaRing dan?

Verwijderd

He, ben je nou echt zo dom! Sorry hoor, maar wat lul je nou!!! ER IS GEEN REVERSE STEREO!!! En je hebt dus gewoon die kabeltjes verkeerd om zitten! Misschien moet je toch nog eens in het boekje bij de set-up kijken! Misschien helpt dat... Maar in jou geval zou ik het niet weten... :Z :Z :Z
Pagina: 1