Kheb een klein probleempje, ik heb net een nieuwe netwerkkaart in men pc gebouwd alleen als ik dan het stuurprogramma installeer gaat de pc zeuren om het bestand rtl-8139.sys.
Deze staat niet op de instalatie diskette en op de site van de netwerkkaart staat hij ook niet
dus dacht ik, aangezien het een rtl bestand is en bijna in elke netwerkkaart een chipsset van realtek zit ga ik naar die site, alleen daar kan ik hem ook niet vinden, wel een stuurprogramma voor de 8139 serie maar niet dat bestandje.
Heeft iemand een idee waar ik het vandaan kan halen of een andere oplossing?
BTW het is een lenco mln-9588 PCI 10/100mb ethernetcard
Hij heeft het al eerder gedaan op deze computer dus ik kan er niet echt achterkomen hoe dit komt.....
Deze staat niet op de instalatie diskette en op de site van de netwerkkaart staat hij ook niet
dus dacht ik, aangezien het een rtl bestand is en bijna in elke netwerkkaart een chipsset van realtek zit ga ik naar die site, alleen daar kan ik hem ook niet vinden, wel een stuurprogramma voor de 8139 serie maar niet dat bestandje.
Heeft iemand een idee waar ik het vandaan kan halen of een andere oplossing?
BTW het is een lenco mln-9588 PCI 10/100mb ethernetcard
Hij heeft het al eerder gedaan op deze computer dus ik kan er niet echt achterkomen hoe dit komt.....