Toon posts:

Outlook 2002 e-mailadressen gebruiken in e-mail lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Outlook 2002 (niet Outlook Express dus) en ik heb in de folder "Contacts" al mijn contacten inclusief e-mail adressen staan. Als ik een e-mail wil sturen en op "To" druk, dan zie ik nergens de e-mail adressen uit mijn "Contacts". In het "Show names from the" tabje kan ik alleen "Personal Adress Book" selecteren maar in geen van de velden in het window staan gegevens uit mijn "Contacts". Moet ik de contacts ergens naar een adresboek importeren of zo zodat ik ze wel kan selecteren in het "To" veld in een e-mail ?

Verwijderd

Topicstarter
Is het een probleem wat alleen IK heb ? In de search heb ik niets kunnen vinden.

Verwijderd

Kijk eens bij je "contacs" eigenschappen of het vinkje op het tabblad "adressenboek van outlook" aanstaat , dus vóór: "deze map weergeven als een e-mailadressenboek".

Ook moet je met het selecteren van je contacts in de goede map kijken, bij "namen weergeven uit" en dan kun je een selectie maken.

Indien je in de map contacts een onderverdeling maakt moet je deze mappen apart toevoegen op de bovenstaande manier.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen vinkje zetten bij "show this folder as an e-mail adress book". Ook kan ik dan geen vinkje zetten bij "name off the adress book". Beide opties zijn lichtgrijs en dus niet aanklikbaar. Ik heb nu wel een omzichtige oplossing gevonden door al mijn contacts toe te voegen naar mijn Personal Adress Book....maar ik houdt me aanbevolen voor een elegantere oplossing !

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
SOrry, ik heb Outlook Express (misschien dat er toch iets hetzelfde is.....)

Kan hier kiezen tussen 'gedeelde contactpersonen' en 'contactpersonen van #identiteit'.
Als ik op To druk, kan ik alleen rechtstreeks adressen selecteren van die bepaalde identiteit.
Als je op 'gedeelde contactpersonen' klikt, heb je gewoon alle adressen weer......

Maar dat is in Outlook Express he....