Toon posts:

laptop defect.. toch kopen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist via de post een Laser Laptop uit een aanbieding opgestuurd gekregen.

specs: P4 1,7ghz, 256 Mb ram, dvd.cdrw combo 14inch tft, lan/modem/tv out, 20 gb hdd, leren draag tas. :P

nu blijkt het otetsenbord niet geheel te functioneren. A, S, Z 1, 0, P en O doen het niet. Ik heb gebeld en kan um morgen terug brengen en krijg dan mijn geld terug. Repareren doen ze niet aan. terugnemen en geld terug. was de laatste, dus omruilen is ook geen optie. :'( :'(

nu is het echt een mooi machientje, en hij kostte maar 900 euro. is dit misschien toch te fixen (zelf) of moet ik maar wachten op nog zo'n superaanbieding.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ja en dan ga je hem zelf fixen of laat hem fixen bij laser en dan ben je 150 euro kwijt zeker...
gewoon terugbrengen imho

edit: anders sowieso korting bedingen

[ Voor 15% gewijzigd door marteltor op 08-05-2003 16:27 ]

Verwijderd

wat nu als je garantie bij laser probeert te claimen? dus niet via de leverancier

Verwijderd

of je haalt op een beurs ff een ander tobo voor 5 euro

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 14:20
terug brengen, niet aan beginnen daar komt namelijk huilen van :p nee, gewoon ff opzoek gaan naar een andere

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb garantie (2 jaar). maar ja.. als dat zo begint..... wat zegt dat over de kwaliteit van deze laptop. (die jammer genoet ook gee pcmcia kaarten heeft, die ik eigenlijk wel had verwacht)

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

iets te zien van koffie resten ?
dan toetsenbord los maken van/uit laptop en dan ff in afwasteil met dreft (+/- 20 min, paar keer verversen (weer warm water)
dan nachtje drogen op de verwarming..
deed bij mijn toshiba ook wonderen

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Verwijderd

Terugbrengen.

Ik heb voor +-200 euro meer het volgende:

Toshiba Satellite Pro 2100

P4 1.7 mobile
256 mb
30 gb hd
32 Mb geforce 4 420
Pcmcia
Dvd speler

1 jaartje garantie.

Ben je volgens mij toch een stukje beter uit.

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-07 07:58
Een toetsenbord is meestal relatief eenvoudig te vervangen bij laptops. Het enige probleem dan is aan een nieuw toetsenbord zien te komen..
Trouwens, als er 2 jaar garantie op zit, zijn ze volgens mij zelfs wettelijk verplicht dit probleem op te lossen!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En had je deze zo in de winkel gekocht, of is 'ie 2e hands? (in het geval van koffie resten/mishandeling van het tobo door de vorige eigenaar?)

Je spreekt zelf niet erg hoog over de laptop... wil je zelf liever een andere (er zijn best leuke laptops op de markt voor ook niet al te hoge prijzen), of vind je deze helemaal perfect? In het geval van het laatste zou je misschien zelf eens gaan klussen.
Anders zou ik eerst Laser bellen en vragen of zoiets niet via hun te regelen is, je hebt nog garantie dus gaat het je geen geld kosten. Als die er niks mee doen zou ik m'n geld terug vragen en gewoon een andere laptops kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze gekocht omdat ik voor deze prijs 900 euro geen laptop ben tegen gekomen met dvd/cdrw combo EN tv-out en de rest van de specs. Ik hab wel pcmcia sloten verwacht, maar ff niet goed opgelet.

De laptop is nieuw (komt van kijkshop. Jaja ik weet het... ). ik kan um dus naar laser sturen, maarja om een nieuwe laptop meteen maar te laten fixen.....

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mischien een heel gekke vraag ? maar heeft een ander kijkshop filiaal er niet nog eentje voor je ?

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 00:04

we_are_borg

You will Comply

Ik denk niet dat hij bij Laser gemaakt wordt maar deze gelijk omgerolen wordt. Maar bel even voor de zekerheid Laser op met je verhaal. Zeg erbij dat je graag hun product wil hebben maar de kijkshop niet kan leveren.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 16:29:
of je haalt op een beurs ff een ander tobo voor 5 euro
HAHAH als je ooit er een vind die past en ook werkt

ik ben al 2 jaar op zoek naar een tb voor een compaq pressario 1200xl
ondanks dat ik al vele heb gezien en inme handen heb gehad heb ik noch steeds geen tb :'(

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Topicstarter
Deze was alleen via internet te bestellen.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07

Duinkonijn

Huh?

ik wil niet lullig doen, maar sinds de laatste faillesement.

levert laser geen garantie meer op de voorgaande serie`s.

* Duinkonijn heeft hier nu +/- 300 pc`s waar hij zelf de onderdelen kan op sturen naar de leverancies van laser

[ Voor 4% gewijzigd door Duinkonijn op 09-05-2003 09:44 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Da_Drake schreef op 08 May 2003 @ 17:36:
[...]

HAHAH als je ooit er een vind die past en ook werkt

ik ben al 2 jaar op zoek naar een tb voor een compaq pressario 1200xl
ondanks dat ik al vele heb gezien en inme handen heb gehad heb ik noch steeds geen tb :'(
Compaq is toch niet zo moeilijk te vinden lijkt me? Zal niet voor die 5 euro zijn waarschijnlijk maar er zijn best adressen waar je goed kans hebt waar ze het zo hebben liggen.
kijk eens op www.eaf.nl, of kijk op marktplaats.nl is toch niet zo'n heel oude laptop.
Pagina: 1