Terratec Aureon Fun geluidskaart kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb een Terratec aureon fun in m'n pc zitten en had de laatste tijd wel is wat blauwe schermen die wat met de geluidskaart te maken hadden. vaak ook als ik brande en daar muziek bij aan zette. Nu krijg ik geen beeld op het moment als mijn geluidskaart aangesloten is. als ik hem uit het slot trek is het weer goed. ook een in een ander slot krijg ik geen beeld.
Is mijn kaartje overleden of is er wat anders aan de hand?

btw gisteren had kon ik wel gewoon computeren met geluidskaart ik had wat met kaarten gewisselt en bios gereset. Vanmorgen geen beeld, geluidskaart eruit, wel beeld, erin in een ander slot weer geen beeld.

Verwijderd

Bestudeer je geluidskaart eens goed, op brandplekken en gesprongen condensatoren, misschien dat daar ergens de narigheid ligt.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
okeej ik zal m' goed bekijken.
de verkoper liet de kaart al uit het zakje vallen toen ik hem kocht, het was de laatste en ik dacht als ie het doet doet ie het. Ik heb het kaartje al 4 maanden ofzo.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dnc1n schreef op 08 May 2003 @ 16:25:
okeej ik zal m' goed bekijken.
de verkoper liet de kaart al uit het zakje vallen toen ik hem kocht, het was de laatste en ik dacht als ie het doet doet ie het. Ik heb het kaartje al 4 maanden ofzo.
Klinkt toch niet goed, zeker niet als je systeem niet opstart met deze kaart erin.
Als de kaart hetzelfde doet op een ander systeem heb je 100% zekerheid, maar je kunt er wel vanuit gaan dat hij defect is.