[WinXP] Identiteit van windows veranderen?

Pagina: 1
Acties:

• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022
Ik zit hier met een probleem. Ik heb een patch gebruikt op mijn Windows XP Media Center peeceetje en nou wil media center niet meer opstarten omdat de machine nu als Windows XP Professional geidentificeerd wordt (daarmee werkt media center dus NIET).

Weet iemand hoe je de identificatie van het systeem kan veranderen naar weer Media Center?

Ik denk zelf dat het in het register moet worden geregeld maar weet dus niet waar.

Mijn dank is groot!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 15:48
repair optie? of hoe dat ook maar mag heten.

https://d4armory.io/Player/803500

• chaser_
repair? mjah, rollback

zo eventueel kunnen, dat ga ik zo maar es ff proberen. Maareh, er moet gewoon een simpele register key zijn om dat te doen. Het is ook echt vaag. De login en de screensaver zijn veranderd. Er staat bij "general" dat hij ook Windows XP Pro is, terwijl de installatie ceedee toch ECHT windows xp Media Center is.

Verwijderd

Erg handig weer van Microsoft, of was die patch niet van de ms site?
Probeer anders zoals al aangeven, bij add/remove de patch even te uninstallen..

• chaser_
hehe, die patch was NIET van microsoft. Dus het ligt ook niet aan hun. Maar aan mij :P Maargoed, dat is nu niet belangrijk, ik wil gewoon graag uitvogelen hoe je die identificatie kan veranderen. :P

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Even voor iedereen. Dat hij Windows XP Pro aan geeft.

Dit klopt ! Windows XP Media Center is Windows XP Pro (geeft hij ook aan bij het installeren). De enigste verandering is dat je niet een domein kunt joinen en dat er het PROGJE media center in zit.
Pagina: 1